من هم واسه حل مشکل خودم اومدم ولی حالا میام شاید بتونم مشکل کسیو حل کنم
واقعا" معتاد شدم
یه روز که نمیام حالم بده
دلم واسه دوستام تنگ میشه
تشکرشده 498 در 242 پست
من هم واسه حل مشکل خودم اومدم ولی حالا میام شاید بتونم مشکل کسیو حل کنم
واقعا" معتاد شدم
یه روز که نمیام حالم بده
دلم واسه دوستام تنگ میشه
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
elina (دوشنبه 27 خرداد 87)
تشکرشده 1,965 در 675 پست
مثل اينكه همه معتاد شدند !!!!! خب مي تونيد بريد در كنگره 60 جناب rahmat شايد اونجا بتونيد ترك كنيد .....(شوخي)
erfan25 (سه شنبه 28 خرداد 87)
تشکرشده 992 در 530 پست
اعتياد به هر چيزي بده
من اين اعتياد رو ترك كردم
الان زياد توي سايت نمي مونم. سريع مي يام و مطالب مورد نظرم رو مي خونم و مي رم.
برنامه مشخصي نداره و در ساعات مختلف از روز مي يام كه عادت نكنم و ...
كنگره 60 هم خيلي جالبه. اونها راه حلهايي دارند كه واقعا بعضي هاشون عالي است.
تازه يه عالمه گله هم از تالار دارم كه بعدا در قسمت انتقادات مطرح خواهم كرد.
دانه (چهارشنبه 29 خرداد 87)
تشکرشده 496 در 278 پست
راست مي گيد من هم معتاد شدم و شايد اين بهترين دليل باشه چون بعضي اوقات با وجود اينكه خيلي كار دارم ولي مي يام تو سايت و كارام همه مي مونه
honarmand (دوشنبه 11 شهریور 87)
تشکرشده 498 در 242 پست
این اعتیاد هم خوبه هم بد
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
elina (چهارشنبه 29 خرداد 87)
تشکرشده 114 در 77 پست
اولین علت رک و راست بودن برو بچه های سایته که مشکلاتشونو میریزن رو و دومیش اینکه هر کی دوست داره به یه نحوی مشکلات بقیه رو تا جایی که از دستش بر میاد حل کنه
fafa1360 (پنجشنبه 14 شهریور 87)
تشکرشده 197 در 81 پست
علت موندن من توی این سایت :
1 - اینکه دوستای جدیدی پیدا کردم .اینم باید بگم دوستای خوبی پیدا کردم
2- هر وقت مشکلی دارم که به اخر خطر میرسم ، میام اینجا و گشتن اینجا و درد دلای بچه ها و همدردی هاشون منو اروم میکنه
همه تونو دوست دارم
a_b (دوشنبه 11 شهریور 87)
تشکرشده 992 در 530 پست
كسي هنوز نتونسته اين اعتياد رو ترك كنه؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟
دانه (دوشنبه 11 شهریور 87)
تشکرشده 3,145 در 958 پست
:D نه
shad (دوشنبه 11 شهریور 87)
تشکرشده 88 در 53 پست
شاید یک علت اینکه هرروز یا هر چند روز در میان به این تالار سر می زنم این باشد که اعضای سایت خیلی راحت حرف دل خودشان را بیان می کنند و بقیه اعضا هم دلسوزانه آنها را راهنمایی می نمایند.
من از راهکارهای جدید و نوی آنها که جلوی پای اعضای دیگر قرار می دهند خوشم می آید.
و همینجا از همه آنها تشکر می کنم.![]()
pone20 (دوشنبه 11 شهریور 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)