سلام دختری هستم 29 ساله ام در14سالگی اتفاقی برایم افتاده که باعث اسیب به پرده بکارتم شده اما از این موضوع کسی مطلع نیست البته به هیچ عنوان رابطه جنسی با کسی نداشته ام ،به خاطر این موضوع به خواستگارها جواب منفی داده ام لطفا راهنمایی کنید چگونه این موضوع رابرای همسر اینده ام مطرح کنم که توجیه شود واین موضوع را قبول کند؟در ضمن جرات رفتن به پزشک یا مطرح کردن ایت موضوع با دیگران را نیز ندارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)