آفرین خانم! فکر کنم دیگه داری قدم اول رو برمی داری... بازم تواناییهاتو به یاد بیار. ذهنت باور از خودشو فراموش کرده از بس زدی تو سرش! خودتو تحویل بگیر! تو منحصر بفردی تو عالی هستی!فوق العاده! هیچکس مثل تو نیست!![]()
تشکرشده 4,871 در 817 پست
آفرین خانم! فکر کنم دیگه داری قدم اول رو برمی داری... بازم تواناییهاتو به یاد بیار. ذهنت باور از خودشو فراموش کرده از بس زدی تو سرش! خودتو تحویل بگیر! تو منحصر بفردی تو عالی هستی!فوق العاده! هیچکس مثل تو نیست!![]()
سرافراز (شنبه 23 اردیبهشت 91)
تشکرشده 448 در 136 پست
بهار جان ببخشید. آخه عکست یه دختر بود مهربون هم که بودی با دختر مهربون اشتباه گرفتمت. :)نوشته اصلی توسط بهار66
ممنونم دوستان عزیزم. خیلی ممنونم که به درد دلهام گوش دادید و حقایق رو بهم یادآوری کردید.
یه دفترچه خریدم فقط مخصوص خودم. برای نوشتن برنامه هام. گفتم درسته بیکارم و شغل مورد نظرم رو پیدا نمی کنم. اما بیکار نمیشینم و شروع می کنم به نوشتن مقاله و آماده شدن برای دکترا و پیشرفت.
اگر آدم بی استعدادی بودم هرگز به این مرحله نمی رسیدم. باید قدر خودم رو بیشتر بدونم. می دونستم ولی فراموش کرده بودم. باید خودم رو به یاد بیارم.
باید زگهواره تا گور دانش بجویم. امیدوارم روزی کار مورد علاقه ام رو خودم ایجاد کنم. و همینطور برای پیشرفت روحی خودم و بالا بردن اعتماد به نفسم هم برنامه ریزی می کنم.
برای پیشرفت تلاش می کنم اما آهسته و پیوسته نه تند و خسته.
راستی یه کار دیگه هم به ذهنم رسیده. صدای خودم رو ضبط می کنم در حالی که دارم جملات مثبتی رو می خونم. صبح ها اون رو برای خودم پخش می کنم. این جوری یه همدرد همراه هم دارم. (با همراه اول هیچ کس تنها نیست :) )
از همه ممنونم
جاودان (شنبه 23 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)