سلام من تازه در این سایت عضو شدم و خیلی ب کمکتون نیاز دارم من دختری 19 ساله هستم که حدود دو سال قبل با بسری دوست شدم 1سال اول دوستی اون سربازی بودو منم کنکور داشتم هر 3ماهی یک بار همو میدیدیم و رابطهی خوبی داشتیم و واسه بهتر شدن رابطمون خواست رابطهی جنسی داشته باشیم اردیبهشت سال قبل از سربازی اومد و رابطمون خیلی زیاد بود (حتی جنسی)اما من ازش خواستم کمترش کنیم ولی قبول نکرد از وقتی من رفتم دانشگاه چون نمیخواستم واسم مشکل ساز بشه تصمیم گرفتم تو محیط دانشگاه از رابطمون کسی خبردار نشه و ایشون قبول نکردو کم کم شروع به بهانه گیری کرد و رابطمون خیلی بد شد من خواستم تموم کنیم اما اون منو تهدید کرد که به خانوادم میگه تا جایی ک من خودم مجبور شدم ب خانوادم بگم اما بازم تهدید میکرد تا ب خاطر مزاحمت از طریق دانشگاه ب بلیس تهویلش دادنو اون اعتراف کرد واسم جاسوس گذاشته و اون میگفته اذیتم کنه من واقعا داغون شدم چون فک میکردم دوسم داره واسه همین نمیتونه ولم کنه اما حالا فهمیدم من نمیتونم بدون اون زندگی کنم هر روز گریه میکنم دیگه طاقت دوریشو ندارم و با اینکه هم بهم فحش دادهو هم زدم و هم بهم شک داشته ولی بازم دوسش دارمو نمیدونم چیکا کنم رههنماییم کنین لطفا