به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 خرداد 91 [ 21:17]
    تاریخ عضویت
    1390-11-27
    نوشته ها
    95
    امتیاز
    1,117
    سطح
    18
    Points: 1,117, Level: 18
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    230

    تشکرشده 231 در 82 پست

    Rep Power
    0
    Array

    در پي معناي زندگي به بن بست رسيدم.

    سلام

    آيا من غير طبيعي ام؟ با اينكه كسي در زندگي ام هست كه خيلي دوستش دارم ولي باز هم روحم ارضا نمي شود و در واقع از هيچ محبتي در دنيا لذت نمي برم. احساسم نسبت به مادر، پدر ، خواهر و برادرم خيلي كم شده و ديگر مثل قبل احساس عشق نمي كنم.

    ازدواج براي من هدف نبوده و نيست اما جديدا خيلي بد شدم طوري كه بيشتر از كار كردن لذت مي برم تا از ......؟

    از ازدواج و معمولي شدن مي ترسم. اصلا احساس مي كنم محبت پايدار و واقعي در اين دنيا وجود نداره. و شايد به اين دليل تمايلي به زندگي مشترك ندارم هرچند كه باز هم خوشبختي خودم را در ازدواج با دوستم مي دانم. و اين يعني تناقض؟

    وقتي كه مسئله ام را با ايشان در ميان مي گذارم كمي نگران ميشه و فكر ميكنه من دارم ازش سرد ميشم.

    خيلي بد شدم، اگه خودكشي گناه نبود تا الان چندين بار دلم مي خواست كه از اين دنيا رها شم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید صنم_64 تشکرکرده است .

    صنم_64 (جمعه 15 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ناراحتي پي در پي
    توسط Ahmad1375 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 28 اردیبهشت 97, 11:08
  2. **** چه دانم های بسيار است ليکن من نمي دانم ...... **
    توسط فرشته مهربان در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 08 خرداد 95, 00:26
  3. به بن بست رسيدم . كمك كنيد دوباره بلند شم
    توسط mehraneh67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 26 مهر 92, 23:36
  4. همسرم بسيار سرد است
    توسط جوانزاده در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 بهمن 91, 14:15
  5. شوهرم بسيار حساس، ريزبين و بدبين است. بسيار به كمكتون نياز دارم.
    توسط به دنبال محبت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 فروردین 91, 03:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.