به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 مرداد 91 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1390-6-07
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,368
    سطح
    20
    Points: 1,368, Level: 20
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    مرسی از نظرات صریحتون. به نظرتون از اونجا بیام بیرون که دیگه اذیت نشم؟؟؟؟؟؟؟؟ یا کلا بی تفاوت باشم، ولی بی تفاوت بودن کامل سخته.

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 مرداد 91 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1390-6-07
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,368
    سطح
    20
    Points: 1,368, Level: 20
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    سلام مجدد به همه دوستان. یه خواهشی ازتون دارم. شما معمولا لحن صحبتتون خیلی تنده. میشه لطفا جواب تاپیک رو با یکم محبت و احترام چاشنی کنید. مرسی دوستان.
    تاپیکم که هست، پس تا قبلش رو در جریان هستید. من فکر میکردم قضیه تمام شده است و چون چیزی مستقیما به خوددم گفته نشد، سعی کردم طوری برخورد کنم که انگار در جریان نیستم. و موردی نداشتم ، اما کم کم دیدم این آقا در حضور من مضطرب میشه و اصلا اواخر ساعتی که من قرار بود برم اونجا از اونجا میرفت. طوری که حتی یه بار که رفته بودم و کارم نیاز به این داشت که اون هم حضور داشته باشه ،نبود. و حتی مادرش به حالت خنده برگشت بهم گفت نمیدونم چرا اینطوری شده و بهم گفت تا حالا اینجا بود و بهش زنگ زد، تا خودش بیاد و چقدر اون روز بهم خندید!!!!!!!!!!!!!!!(اینم بگم اصلا نه به خودش و نه به مادرش در این مورد نمیخندم و همچنان در وادی علی چپم)
    اما نکته جالبش اینه که چند روز بعد وقتی داشتم میومدم خونه دیدم اون توی کوچه ماست و نمیدونم برای چی بود ولی وقتی منو دید، یه لحظه موند خودش، اما به روی خودم نیاوردم و فقط سلام کردم و رد شدم. اما چیزی که پیش اومده اینه که نمیدونم یعنی داره در موردم فکر میکنه. من تا الان سعی کردم آروم باشم ، چون چیزی نبود. اما الان یه طوریم. دیروز که رفته بودم شرکت، وقتی دیدمش یه جور احساس بدی بهم دست داد، نمیدونم. آدمی بود که خودم از قبل خواستمش، براش زمان گذاشته بودم. از نظر من آدم خوبیه. اما فکر کنم یکم بهم برخورده. و از طرفی هم میگم خب این ادم اگر منو بخواد و داره روم وقت میزاره و تحقیق میکنه، پس مسئله چهره من براش حل شده. اما نمیدونم ممکنه این موضوع بعد برام دردسر شه، بعد منتی سرم باشه؟ وقتی میبینمش ، همش توی این فکرم. اینم بگم هر روز نمیبینمش. نهایت اگر باشه هفته ای 2 3 بار اونم در حد چند دقیقه. حتی اگر کاری باهاش داشته باشم دیگه به مبایلش زنگ نمیزنم، زنگ میزنم شرکت و پیش منشیش پیام میزارم. به نظرتون اگر بخواد واقعا اقدامی کنه، باید بهش بگم میدونم در موردم چی گفته ، باید بهش نه بگم؟ باید عاقلانه فکر کنم و بهش حق انتخاب بدم>؟؟؟؟ خودم هم نمیدونم باید چه حسی داشته باشم. فقط میدونم احساسم مثل قبل نیست، اما طرز نگاه اون صمیمی تر از قبل شده، اما رفتارش کاملا مثل قبله. الان این منم که ازش فرار میکنم.و راستش رو بخواید نمیدونم چطوری میتونم آرامشم رو حفظ کنم و در مورد پیشنهاد احتمالی چه واکنشی نشون بدم. لطفا راهنمایی کنید

  3. کاربر روبرو از پست مفید negarande تشکرکرده است .

    negarande (دوشنبه 01 خرداد 91)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 مرداد 91 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1390-6-07
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,368
    سطح
    20
    Points: 1,368, Level: 20
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    من درک نمیکنم. چرا زمانی که آدم احتیاج داره به اینکه راهنمایی کنید،چیزی نمیگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من الان نمیدونم باید چطور برخورد کنم. بعد که خرابکاری کردم، برمیگردین شروع میکنید به نصیحت کردن و میگید ولش کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا این کارتون درسته؟؟؟؟؟؟؟ یعنی هیچ کس مطلب من رو نخونده؟؟؟؟؟؟ فکر کنم بهتره به عقل خودم رفتار کنم، جای اینکه از شما کمک بخوام

  5. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    دوست عزیز

    می دونی به نظر من عیب بزرگ شما اینه که قبل از اینکه اتفاقی بیوفته خیلی شلوغ بازی در می یاری؟!

    هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده داری کلی ذهن خوانی می کنی؟؟

    فکرکنم مشغله اصلی شما اینه که در مورد این آقا و مادرشون و رفتارها و صحبتهاشون فکر کنی و تجزیه تحلیل کنی؟؟

    این کار اصلاً درست نیست و باعث میشه رفتارها و اعمالت بطور غیر ارادی مصنوعی و غیر طبیعی و غیر نرمال بشه.

    و اگه هیچ اتفاقی بین شما نیوفتاد شما بخاطر وابستگی که پیدا کردی خیلی اذیت بشی حتی اگه ازدواجی هم صورت بگیره این وابستگی به ضررتون هست.

    از من میشنوی شما مثل همیشه عادی و طبیعی رفتار کن.

    سعی کن اصلا به ایشون و مادرش و رفتارشون فکر نکنی.

    در مورد اون صحبت قبلی ایشون که به دوست مشترکتون گفتند نه حالا و نه هیچوقت دیگه نه فکر کن و نه به زبون

    بیار اصلا از کجا معلوم راست و درست نقل قول شده باشه؟! فکر کن یک خواب یا رویا بوده و تمام شده.

    اگه ایشون رسماً اقدامی کرد بگو باید فکر کنم و بیا اینجا از دوستان مشاوره بگیر ولی حالا هیچ فکر یا عملی نکن.

    موفق باشی.

  6. 4 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (یکشنبه 28 خرداد 91)

  7. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    ایشون ممکنه ته دلشی فکرایی در مورد شما داره ولی از نظر خودش با ظاهرتون هنوز کنار نیامده. راهش اصلا این نیست بخواهید آرایش کنید و کلا هر نوع به قول معروف تابلو بازیی در بیارید چون میفهمه و از چشمش میافتید! بهتره رویه عادی وسیستم خودتون را پیش ببرید و تا خودش نگفته اتفاقات قبل را فراموش کنید، شاید ی روزی یهو ازتون خواستگاری کرد،رفتار جدی توام با احترام شما اونو علاقه مندتر میکنه! از اونجا بیرون اومدنتون هم غیر منطقیه چون شما که از آینده خبر ندارید پس بهتره بذارید فعلا امور رو روال عادیشون پیش برن.

  8. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 مرداد 91 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1390-6-07
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,368
    سطح
    20
    Points: 1,368, Level: 20
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    سلام مجدد. میدونم گاهی اوقت دیر جواب میدین. ولی یه مسئله ای پیش اومده، گفتم شاید کسی بتونه اینجا درست راهنمایی کنه.
    کسی که در موردش صحبت کردم قبلا، حالا بهم پیشنهاد داده برم پیشش و ثابت باشم. البته این رو مطمئنم که اون کارم رو کاملا قبول داره. اما بهش گفتم باید شرایط رو کامل توضیح بده ، چون دیدم که از دیگران واقعا انتظارات عجیب دارن. اونم گفت به عنوان مدیر شرکت برم، ولی باز هم خواستم صحبت بیشتری بشه. اما یه موردی هست، اون هم اینکه دقیقا از همون روز، رفتار مادرش و پدرش کاملا باهام عوض شده و باهام سرسنگین شدن( دقت کنید که من هنوز جواب مثبت به پیشنهاد ندادم. ) و یه مورد دیگه هم هست، توی این مدت سعی کرده بودم فراموش کنم چنین کسی بوده ، اما اگر قبول کنم، عملا هر روز میبینمش. و تعجبم از رفتار خانواده اشه. به نظر شما، با توجه به وضعیت و واکنش و مخالفت صریح پدرش آیا این درسته که برم برای کار پیشش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم . نمیخوام به خاطر یه تصمیم احساسی آینده ام خراب شه و یا اینکه بعد از یه مدت دوباره همون احساس رو پیدا کنم و بعد هیچ چیز. به نظرتون تصمیم درست چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    دوست عزیز

    به نظر من تا می تونی فاصله ات رو حفظ کن و کاری که هرروز اون آقا را ببینی انجام نده.

    چون شما یک دختر هستی و همین الان هم کلی وابستگی فکری و روحی پیدا کردی اگر در شرایط کاری

    نزدیکتری قرار بگیری وابسته تر می شی. از طرفی ایشون فعلا مجرده و آقایون اصولاً راحت وابسته نمی شند

    واگر هم بشند راحت تر از خانمها دل می کنند ممکنه بزودی ازدواج کنه و ان موقع شرایط کاری برای شما

    بسیار دردناک خواهد شد.

    من فکر می کنم پیشنهادش را قبول نکنی به نفعت هست هم وابسته تر نمی شی هم آن آقا و خانواده اش

    می فهمند که شما زیاد دختر آسانی نیستی. هم آن آقا فکراش را جمع و جور می کنه اگر واقعا خواهان شماست

    از راه ازدواج وارد می شود و اگر هم نه می رود پی زندگی خودش و جلو چشم شما ازدواج نمی کند.

    ببخشید من و برای صراحت کلام ولی دیگه این قایم موشک بازی را تمام می کند.

    موفق باشید.

  10. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (یکشنبه 28 خرداد 91)

  11. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 مرداد 91 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1390-6-07
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,368
    سطح
    20
    Points: 1,368, Level: 20
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    راستش با خواهرم که صحبت کردم، معتقد بود شاید هنوز نتونسته تصمیم بگیره. و باید بهش فرصت بدم برای اینکار. برای همین میگفت با هر شرایطی که هست برم پیشش برای کار.
    راستش اینقدر که مردد بودم استخاره هم کردم که اومده بود خوبه و نباید ترک بشه، برای همین مردد شدم.

  12. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    سلام

    با توجه به تردیدی که در ایشون وجود داره،
    رفتار عجیب خونوادش،
    و روحیه نامساعد و نااروم شما،
    پیشنهاد میکنم رابطه ات رو با این اقا بیشتر از اینی که هست نکنی
    تا زمانیکه ایشون قدمی برنداشته شما هم هیچ اقدامی نکن و کاملا تظاهر به بی اطلاعی کن
    اگر میبینی این وضعیت رو نمی تونی تحمل کنی، بهتره کارت رو فراموش کنی، نه اینکه سعی کنی ایشون رو مستقیما یا غیر مستقیم، وادار به اقدام جدی تری بکنی
    شاید میخواد بررسی بیشتری کنه
    بله باید بهش فرصت بدین ولی فکر نمی کنم لازم باشه رابطه کاریتون رو افزایش بدی
    اونچه که باید در مورد شما می دونست رو میدونه
    اجازه نده وقت و انرژی و احساست بیشتر از این در خطر تلف شدن قرار بگیره






  13. 3 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (یکشنبه 28 خرداد 91)

  14. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 مرداد 91 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1390-6-07
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    1,368
    سطح
    20
    Points: 1,368, Level: 20
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بهترین عکس العمل در برابر نظر ناخوشایندی که فرد مورد توجهم درباره ام داشته چیست؟

    خارپشت عزیز من هیچ وقت نه ایشون و نه هیچ فرد دیگه ای رو وادار به کاری نمیکنم. الان هم، من هیچ کار غیر معقولی باهاش ندارم. در حد لزوم ، بابت کار اضطراری، در غیر اینصورت حتما با منشی شرکت تماس میگیرم. اما واقعا از رفتارش گیج شدم ، گرچه نمیدونم واقعا منظوری در مورد ازدواج داره یا صرفا برای کار تماس میگیره . فقط نمیخوام خودم لطمه ببینم. تصمیم هم گرفتم فقط یه ماه دیگه باهاش کار کنم. دیگه بچه که نیست، مگه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با توجه به شرایط من وشوهرم طلاق بهتر نیست؟
    توسط ruth در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آذر 95, 15:38
  2. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24
  3. چرا آواتور و امضا بعضی ها نیست؟
    توسط سارا بانو در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 88, 09:22
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.