به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: نامزدم می خواد برگرده !

    از یه زمانی به بعد به این نتیجه رسیده که نمی شه روی من هیچ حساب جدی کرد ! من پسر عمویی دارم که قبلا ازم خواستگاری کرده ولی من قبول نکردم و از وقتی که اومدم خارج مدام باهام تماس می گیره و احوالپرسی می کنه ! خوب من هم به رسم ادب جواب می دم
    ظاهرا بار آخری که پیشش رفته بودم باز پسر عموم زنگ می زنه و نامزدم هم که اوضاع رو اینطوری دیده اول تصمیم می گیره منو از خونش بندازه بیرون ! اما بعد دندون رو جیگر می زاره چون به هر حال من مهمونش بودم و تصمیم قطعیشو می گیره که هر چه زودتر این نامزدی رو بهم بزنه.
    الان چطوری به این نتیجه رسیده که میشه رو شما حساب جدی باز کرد؟

    چون پسر عموت زنگ میزده میخواسته تو رو از خونه بیرون کنه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بخاطر همین نامزدی رو بهم زده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    یا اینا بهانه است یا این ادم زیادی افکارش بچگانه است..اخه کی بخاطر اینکه پسرعموی نامزدش بهش زنگ میزنه اونم از راه دور نامزدیشو بهم میزنه.البته تو اینکه کار شما اشتباه بوده و باید به پسر عموت میگفتی باهات تماس نگیره شکی نیست اما رفتار نامزدت هم معقول و منطقی نیست.

    یادته ازت میخواست با هم دوست بمونید؟اخه این حرف یعنی چی؟

    به نظر من هر دوتون هنوز برای ازدواج اماده نیستید و بیشتر از روی احساس غربت و مسائل عاطفی که قبلا داشتین به سمت هم برگشتین.

    بازم بیشتر هر دوتون فکر کنید

    موفق باشید



  2. 3 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 06 اردیبهشت 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 دی 91 [ 00:17]
    تاریخ عضویت
    1389-5-09
    نوشته ها
    212
    امتیاز
    2,617
    سطح
    31
    Points: 2,617, Level: 31
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    491

    تشکرشده 492 در 162 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم می خواد برگرده !

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار66
    چون پسر عموت زنگ میزده میخواسته تو رو از خونه بیرون کنه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    بخاطر همین نامزدی رو بهم زده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    اینا بهانه است

    یادته ازت میخواست با هم دوست بمونید؟اخه این حرفیعنی چی؟
    منم با بهار موافقم، توجیه جدایی به خاطر موضوع پسرعموتون مسخرست.نمیشه حدس زد دلیلش چی بوده واسه جدایی ولی به نظرم با خودش نشسته فکرکرده چه توجیحی بیاره این موضوعو وسط کشیده.

  4. 2 کاربر از پست مفید flag تشکرکرده اند .

    flag (پنجشنبه 07 اردیبهشت 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: نامزدم می خواد برگرده !

    ملیسای عزیز،

    به نظر من
    1- بهش بگو که تا پایان تزت فرصت می خواهی. الان مشغله فکریت زیاده و ممکنه روی تصمیم گیریت تاثیر بذاره ( البته اگه تزت تا هفت هشت ماه دیگه تمام می شه. نه دو سال بعد! )

    2- بعد از اون اگر مایل به یک نامزدی رسمی و حتی عقد بود قبول کن. شما یکسالی با هم دوست بودید و یه مدت هم نامزد غیررسمی. همینقدر برای شناخت کافی است.

    می دونم که خانواده خودت و خانواده نامزدت در جریان بودند. اما رسمیت نامزدی و اعلامش به خانواده و فامیل چیز دیگه ای است. اگر شما نامزد رسمی بودید یا عقد فکر می کنی به همین راحتی نامزدت شل کن و سفت کن می کرد و دستش اینقد باز بود؟
    اگر یک خانم متاهلی پسرعموش بهش زنگ بزنه که شوهرش طلاقش نمی ده. باهاش صحبت می کنه و مساله را حل می کنه. اما نامزد شما چون سرمایه گذاری چندانی روی این رابطه نکرده، راحت هم ولش می کنه. اگر تو را می خواد باید سرمایه گذاری کنه. از اسمش، اعتبارش، آبروش، زندگیش ... در اونصورت با بروز هر مشکلی رابطه را به هم نمی زنه. این کارش مثل روابط دوست دختر/پسر هست، نه نامزد.

    اگه باز هم قبول کنی که به اسم نامزد دوست دخترش باشی، احتمالا باز با اولین مشکل به هم بزنه. باید تصمیم نهاییش را بگیره و نقش شما را در زندگیش مشخص کنه.

  6. 3 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (جمعه 08 اردیبهشت 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 خرداد 93 [ 23:52]
    تاریخ عضویت
    1390-5-12
    نوشته ها
    124
    امتیاز
    2,939
    سطح
    33
    Points: 2,939, Level: 33
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    209

    تشکرشده 209 در 78 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نامزدم می خواد برگرده !

    نقل قول نوشته اصلی توسط پیدا
    ملیسای عزیز،

    به نظر من
    1- بهش بگو که تا پایان تزت فرصت می خواهی. الان مشغله فکریت زیاده و ممکنه روی تصمیم گیریت تاثیر بذاره ( البته اگه تزت تا هفت هشت ماه دیگه تمام می شه. نه دو سال بعد! )

    2- بعد از اون اگر مایل به یک نامزدی رسمی و حتی عقد بود قبول کن. شما یکسالی با هم دوست بودید و یه مدت هم نامزد غیررسمی. همینقدر برای شناخت کافی است.

    می دونم که خانواده خودت و خانواده نامزدت در جریان بودند. اما رسمیت نامزدی و اعلامش به خانواده و فامیل چیز دیگه ای است. اگر شما نامزد رسمی بودید یا عقد فکر می کنی به همین راحتی نامزدت شل کن و سفت کن می کرد و دستش اینقد باز بود؟
    درست می گی پیدای عزیز . واقعا اگه رسمی بود این ماجراها شاید پیش نمی اومد اما این نشون داد که ما هیچ کدوممون امادگی ازدواج رو نداشتیم ، نامزدم منو دوست داشت و داره اما هنوز مهارت های زندگی دو نفره رو بلد نیست . الان خدا رو شکر می کنم که عقد نکردم چون واقعا این آقا هنوز باید خیلی چیزا رو یاد بگیره !
    در مورد پسر عموم هم باید بگم که ایشون چند بار به من گفت باهاش صحبت نکن اما من نتونستم . یعنی دلم سوخت و گفتم یکم بی محلی کنم و یه در میون تلفنشو جواب بدم خودش می فهمه و دیگه زنگ نمی زنه ولی بعد یکسال و خورده ای هنوزم زنگ می زنه هر چند ما یکبار . راستش پسر عموم توی یه ماجرایی چند وقت پیش نقص عضو پیدا کرد و من خیلی دلم می سوزه براش ... اگه بهش بگم به من زنگ نزن شاید فکرهای خوبی در بارم نکنه . بلخره پسر عمومه دشمنم که نیست . نامزدم می بایست می فهمید موقعیت منو که متاسفانه نفهمید که من از روی میل و علاقه با پسر عموم صحبت نمی کنم مجبورم . تازه خوبه جلوی روشم جوابشو می دادم !


  8. کاربر روبرو از پست مفید melisaa تشکرکرده است .

    melisaa (پنجشنبه 07 اردیبهشت 91)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: نامزدم می خواد برگرده !

    اگه فکر می کنی که آمادگی ازدواج را نداره و ندارید، لزومی نداره که دوباره از سر شروع کنید.

    شما به اندازه کافی دوران شناخت و نامزدی داشتید. اگر این بار خواستی شروع کنی، فقط زمانی شروع کن که آمادگی ازدواج و رسمیت موضوع از دو طرف فراهم شده باشه.

  10. 2 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (جمعه 08 اردیبهشت 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.