به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 34
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    من چاکر همه ی اعضاء تالار همدردی به جز مدیر آن هستم . عصبانی هم نیستم .
    خواسته ی من منطقیست و برخورد و دلایل مدیر سایتتون هم غیر منطقی ؛ اتفاقاتی هم که در این 9 ماه افتاده از دید برخی از شما مخفی ؛ پس یه کم بهم حق بدید البته اگر خالص هستید و حسن نیت دارید .
    یا علی

  2. کاربر روبرو از پست مفید 108 تشکرکرده است .

    108 (سه شنبه 14 خرداد 87)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 بهمن 88 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1387-3-02
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    3,598
    سطح
    37
    Points: 3,598, Level: 37
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    48

    تشکرشده 48 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    سلام

    به نظر من خواسته ی شما منطقیه...... چون هیچکس بدون دلیل حساب کاربری خودشو حذف نمیکنه... پس شما هم حتما ً دلیلی واسه خودتون دارین...

    البته اگه راه حلی نداره ، می تونین پست هایی که میخواین پاک کنین رو حذف کنین!
    [align=center] [size=medium] خوبی های تو را شاید فراموش کنم ، اما تو خوب بودن را فراموش نکن [/size][/align]

    [align=center]آرزوهاتو یه جا یادداشت کن... یکی یکی به خدا بگو... خدا یادش نمیره...
    ولی تو یادت میره چیزی که امروز داری آرزوی دیروزت بوده... درسته؟؟[/align]





  4. 3 کاربر از پست مفید romina تشکرکرده اند .

    romina (سه شنبه 14 خرداد 87)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 88 [ 20:13]
    تاریخ عضویت
    1386-9-26
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    19,653
    سطح
    88
    Points: 19,653, Level: 88
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    513

    تشکرشده 537 در 283 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    به نظر من مدير هر قسمتي پستهاي شما رو فقط حذف كنه ديگه كاملاً حذف ميشي

  6. 2 کاربر از پست مفید زیبا. تشکرکرده اند .

    زیبا. (سه شنبه 14 خرداد 87)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    خیلی جالب گفتی :P پس تو این مشاعره من باید "د" بدهم ؟

    دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
    نیاز نیمه شبی دفع صد بلا بکند

    در ضمن چون از حافظ ؛ حافظ قرآن هم انتقاد کردی باید بگم اگر حافظ جز جبریون بود این شعرو نمیگفت میگفت؟

    ............اینم چهارنبود

  8. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    سلام آرزو
    همانطور که قبلا هم گفتم من و هر کس دیگه ای این آزادی رو داریم که از هر کسی که بخوایم انتقاد کنیم حافظ یا غیره هم از این قاعده مستثنا نیست حتی اگه اون شخص بزرگواری مثل حضرت حافظ باشه .

    اما یادمون باشه تناقض در اشعار حافظ نسبت به شاعران بزرگ دیگه بیشتر است
    مثلا به بیت زیر دقت کن :
    نازپرورده تنعم نبرد راه به دوست
    عاشقی شیوه ی رندان بلاکش باشد

    حالا به بیتی که تو قبلا آوردی توجه کن و مقایسه :

    گفت آسان گیر بر خود کارها کز روی طبع
    سخت میگردد جهان بر مردمان سخت کوش

    !!!!!!!!!!!!!

    البته حوصله ندارم نمونه های دیگه رو بیارم اما چون با توجه به شناختی که ازت پیدا کردم و متوجه شدم که کلا متوجه تاپیکها نمی شوی پس باهات به این مشاعره ادامه میدم تا خدای نکرده افسرده نشی !!!

    حالا من باید "د" بدم :
    در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی
    یا رب تو مدد کن که نیفتد به کسی کار کسی

    البته زیبا.ده یه تاپیک برای مشاعره داره میتونی بری اونجا و با دوستان به این بازی ادامه بدی البته اونجا هم متوجه مفهوم اون تاپیک نشدی بازم بیا پبش خودم !

  9. 2 کاربر از پست مفید 108 تشکرکرده اند .

    108 (سه شنبه 14 خرداد 87)

  10. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    سلام زیبا.ده ؛
    لطفا به عنوان تنها مدیر شایسته ی تالار این پیشنهاد رو با دیگر مدیران در میون بذار و بنده رو خوشحال کن

  11. کاربر روبرو از پست مفید 108 تشکرکرده است .

    108 (سه شنبه 14 خرداد 87)

  12. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 آبان 88 [ 14:11]
    تاریخ عضویت
    1386-11-09
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    3,774
    سطح
    38
    Points: 3,774, Level: 38
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    سلام آرزو .
    یه وقت از طرز نوشتن آقای 118 ناراحت نشیا ....
    رجوع شود به :
    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=2055&pid=19755#pid19755

  13. کاربر روبرو از پست مفید - ترلان - تشکرکرده است .

    - ترلان - (سه شنبه 14 خرداد 87)

  14. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 فروردین 91 [ 17:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-27
    نوشته ها
    731
    امتیاز
    8,030
    سطح
    60
    Points: 8,030, Level: 60
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    730

    تشکرشده 755 در 381 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    سلام ترلان خوبم

    باید خدمت شما دوست نازنینم که به نظر من از طرف خدا اومدید تا به نحوی مراقب دل من باشید بگم من اتفاقا " بهیچوجه " از نوشته های آقای 118 ناراحت نشدم چون بهر حال انتظار این برخورد را از ایشان داشتم وگرنه میتونستم از خیر حضور در این بحث بگذرم اما از طرفی ایشون فکر میکنند من خیلی ادعای دانایی دارم یا دل خیلی خوشی دارم که بخواهند منو تحقیر کنند یا حال منو بگیرند .....
    من از کسانی که از ایشون "تشکر" کردند متاسفم خصوصا مورد خانمی که من همیشه دوستش داشتم و آخر... آخرش هم ناراحت نخواهم موند میدونی چرا ؟ترلان عزیزم میگن زخم زبان از زخم شمشیر هم بدتره اما من مرض دارم هرکی اینطور باهام حرف بزنه ته دلم خوشم میاد چون احساس مظلومیت میکنم همون چیزی که منو به خدا نزدیکتر میکنه .
    بهرحال خیلی ممنون و متشکرم از شرایطی که بوجود آوردید که با شما حرف بزنم

    ...........اینم پنج نبود

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1386-11-29
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    4,059
    سطح
    40
    Points: 4,059, Level: 40
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 143 در 53 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط آرزو
    من از کسانی که از ایشون "تشکر" کردند متاسفم
    چرا ؟ تشکر زدن به معنای اعلام موافقت مطلق نیست ! برای مثال بنده از آن قسمت هایی که ایشون حافظ رو رد کردن خوشم اومده ! چون قبلا ها هم عده ای در بحث هایی که با من داشتند از اشعار حافظ به عنوان منبع ! استفاده می کردند !!!!!

    بنده به هیچ وجه با قسمت های توهین آمیز موافق نیستم ، از طرف هرکسی میخواد باشه !


  16. کاربر روبرو از پست مفید ddd تشکرکرده است .

    ddd (چهارشنبه 15 خرداد 87)

  17. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 91 [ 05:41]
    تاریخ عضویت
    1386-10-06
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    5,078
    سطح
    45
    Points: 5,078, Level: 45
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 328 در 117 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: چرا به اعضا احترام گذاشته نمیشه !!!؟

    سلام

    اما به نظر من تشکر کردن به معنا موافقت با تمام پست می باشد ،اگر کسی با قسمتهایی از پست موافق یا مخالف باشد میتواند نظرش رو با گذاشتن پست دیگری بیان کنه .

    اخه خواننده بیچاره(اما به قول یه نفر بیچاره نه بنده خدا) که علم غیب نداره که متوجه بشه فرد تشکر کننده با چه قسمتهایی موافق ویا با چه قسمتهایی مخالف هست .

    من فکر می کنم اگر نظراتمون رو واضح بگیم ،سو تفاهم هم ایجاد نمیشه .:)

  18. 2 کاربر از پست مفید termeh تشکرکرده اند .

    termeh (دوشنبه 20 خرداد 87)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.