با تشکر از راهنمایی دوستان عزیز من بیشتر دنبال راهی بودم که ایشان رو راضی به بله و جلو رفتن به سمت ارزدواج کنم چون وجه اشتراک فکری و عقیده ای زیادی باهاش داشتم در این حد که تا حالا با هیچ کدوم از گزینه های خودم و خانوادم این حسو نداشتمنوشته اصلی توسط kamrava
من یه التیماتوم 10 روزه به پیشنهاد دوست عزیزمون دادم نتیجه هم لوپ مطلبش این بود که برای شروع باید بهش ثابت شه که من دوسش دارم ! حالا از طریق نتو اس ام اس و تلفن چطور میشه این کارو کرد من فکرم به جایی قد نمیده و اینو به خودش هم گفتم جوابش این بود که این مشکل شماست











علاقه مندی ها (Bookmarks)