به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اردیبهشت 91 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1391-1-28
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    701
    سطح
    14
    Points: 701, Level: 14
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با خانم غیر باکره

    مرصی خانم bahar.shadi
    چرا شما داشتن رابطه خودتان را محل اشکال نمی بینید اما رابطه ایشان را پر از اشکال؟
    مخالفم ، فرهنگی که بزرگ شدیم توش اینو میگه منم قرار نیست دنیا رو عوض کنم


    ریشه بی اعتمادی شما از نداشتن بکارت نیست. از ارتباط خودتان و بی اعتمادی نسبت به جامعه است
    موافقم

    پس بهترین کار این هست که شما این بی اعتمادی خود را درمان کنید وگرنه با هر کسی ازدواج کنید این بیم می رود که اگر به من خیانت کند چه می شود؟
    موافقم

    مثلا شما از کجا می دانید طرف حرفه ای است؟ شاید چون شما نسبت به او ذهنیت دارید هر حرکت او را به این حساب می گذارید!
    من با همه جور دختری بودم و میفهمم

    اما هر جا یک ریشه خیانت دیدید بدانید مسئله کمبود محبت ممکن است زنی را که تقید ندارد به خطا بکشاند..
    موافقم

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 مرداد 97 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1391-1-13
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    5,958
    سطح
    50
    Points: 5,958, Level: 50
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 33 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با خانم غیر باکره

    ببخشید من صحبت میکنم و در حدی نیستم که بخوام نظر بدم ولی دوست عزیز شما میگید که به همه نوع دختر بودید آیا اون حق رو به اون دختر نمیدید که همون فکری که شما در مورد اون دختر میکنید اون دختر هم در مورد شما بکنه اگر اون خانم تن به رابطه جنسی با شما نمیداد محال بود شما همچین فکری رو بکنید مشگل ما ایرانیا اینه که سادگی و دوست داشتن دخترها رو چیز دیگه ای برداشت میکنیم اون چیزی که برای خودت میپسندی برای دیگران هم بپسند همون طور که خودت اینن حق رو به شخص خودت میدی که با همه چور دختر ارتباط داشته باشی این حق رو به اون دختر بده که با کسی دیگه هم قبل از شما رابطه داشته باشه که انشاالله اون دختر خانم اینطور نیست و این فکر زایده تفکرات و شک غلط شما هست دوستمان اشاره خوبی کرد العان یک دختر 14 ساله هم از طریق گوشی تا اینترنت و ماهواره در این موارد کاملا آگاه هست من خودم با اینکه تا حالا هیچ رابطه ای با کسی نداشتم ولی با توجه به مطالعاتم در اینترنت تا حدودی به بخش های زیادی از همبستر شدن آگاه هستم به نظر من اون خانم شمارو دوست داشته که اجازه همچین کاری رو به شما داشته

  3. 2 کاربر از پست مفید tomcat تشکرکرده اند .

    tomcat (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: ازدواج با خانم غیر باکره

    برادر گرامی

    شما قرار نیست دنیا را عوض کنید قبول اما....

    اما با فرهنگ غلط دنیا همسو نشوید چرا که این فرهنگ غلط شما را اول از همه می سوزاند!

    شما که با معیارهای انسانی می خواهید ازدواج کنید چطور یک اشتباه غلط رایج را توجیه برای عمل نادرست خود

    می دانید اما هر جا که به نفعتان باشد فرهنگ را دخیل می دانید و در جای دیگر معیارهای اخلاقی را...

    اگر می خواهید با این فرهنگ اشتباه به زندگیتان ادامه دهید به شما قول می دهم که حتی اگر با یک دختر باکره

    ازدواج کنید بعید نیست که خود شما به آن دختر ناوارد خیانت نکنید و یا شک خیانت در وجودتان نباشد!

    پس اگر واقعا به دنبال راه حل هستید باید بپذیرید که خدایی که ما را خلق کرده و صلاح ما را می خواسته در قرآن

    می گوید زن و مرد زناکار را در صورت علنی شدن 80 ضربه تازیانه بزنید و هیچ فرقی هم بین زن و مرد نگذاشته!

    چون شما هم یک انسان هستید و اگر جسمتان پرده ای به نام بکارت ندارد روحتان که بکارت و کرامت انسانی دارد و

    شما با اشتباهت پی در پی خود بکارت و کرامت روحتان را از بین برده اید!

    با دختران زیادی بوده اید اما باز هم من می گویم ممکن است به دلیل بدگمانی دچار این حس شده باشید!

    بهر حال دختر هم به اندازه پسر نیاز جنسی دارد و شاید شما پر شور بودن او را با بدگمانی به این حساب گذاشته

    اید!

    یک نگاه به خودتان و زندگیتان بکنید...با استفاده از یک فرهنگ غلط شما به شک و بی اعتمادی و حتی کمبود

    محبت گرفتار شده اید! خوب وقتی راهی اشتباه است دیگر آن را ادامه ندهید...چون در یک رابطه زناشویی بیشتر از

    لذت جسمی ، این روحتان است که باید از محبت همسر ارضا و اغنا شود که در روابط غیر مشروع این حالت را و

    آرامش روحی را نمی یبابید و بالعکس دچار تردید و بد گمانی می شوید!

    بیایید و با نگاهی دیگر به خودتان و زندگیتان مسیر را عوض کنید.

    در دین ما سفارش شده که در گذشته یکدیگر کنکاش نکنید و مبنای اعتماد را بر پایه بکارت قرار ندهید! بلکه از

    اصالت و نجابت دختر تحقیق کنید و اگر کسی در حال حاضر دارد درست زندگی می کند و خداوند از تقصیرش

    گذشته (البته به شرط عدم تکرار اشتباه قبل و ندامت واقعی) شما هم باید با درمان خود چه از لحاظ روحی و چه از

    لحاظ معنوی روحتان را از زندان تن رها کنید و با تقید و محدود کردن جسم به اصول اخلاقی به روحتان مجال پرو بال

    پیدا کردن و درمان بدهید تا با یک نگاه سالم به دنیا و آن دختر نگاه کنید و بنای اعتماد را از ابتدا بسازید...

    پیشنهاد من مطالعه بیشتر و مراجعه به نزد یک مشاوره خوب و زبده است..

    با یک نگاه خداگونه رنگ و بوی دنیا عوض می شود...نگاهتان را عوض کنید!




  5. 7 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 16 تیر 91)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اردیبهشت 91 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1391-1-28
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    701
    سطح
    14
    Points: 701, Level: 14
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با خانم غیر باکره

    ممنون خانم ها tomcat و bahar
    من هم قبول دارم این حرفا رو
    همونطور که گفتم مشکلی الان ندارم
    سوالم این بود که تو آینده ممکنه این موضوع برام خیلی مهم شه (با توجه به اینکه بی تجربم تو ازدواج)
    و خوب یه نفر دیگه رو بدبخت کنم

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 مرداد 97 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1391-1-13
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    5,958
    سطح
    50
    Points: 5,958, Level: 50
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 33 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با خانم غیر باکره

    ببین این خود تو هستی که باید رفتار و نگرشتو تغییر بدی اگر قراره با این نگرش بری جلو ممکنه مشگل پیش بیاد ولی اگر نگرشت مثبت باشه خوب امکان ایجاد مشگل تقریبا پیش نمیاد ای و یک نصیحت به عنوان دوست کوچیک تر اینه که همیشه نیمه پر لیوان رو در زندگی ببینید تا از مشگلات راحتتر رد بشی
    در ضمن نیم کیلو سیبیل داریم اون وقت به من میگی خانم

  8. کاربر روبرو از پست مفید tomcat تشکرکرده است .

    tomcat (سه شنبه 29 فروردین 91)

  9. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: ازدواج با خانم غیر باکره

    قبلا گفتم بازم تکرار میکنم اول رابطه جنسی جسمی و احساسیت رو باهاش قطع کن و بعد بی رودروایسی و قاطعانه فکر کن و تصمیم بگیر.
    فقط خود تو هستی که میتونی بفهمی ایا این موضوع برات مشکلی درست میکنه یا نه و اینکار نیاز به این داره که باهاش رابطه نداشته باشی.

    تو حین تصمیم گیریت خوبه به این نکته ها هم توجه کنی.

    تو رابطه جنسی فهمیدم که یه جورایی ایشون واردن (چون خودم واردم و متوجه میشم )
    یعنی رابطه جنسی داشته از نظر من شاید بالای 20 30 بار
    به عبارتی خوب چون شانس ازدواجش به خاطر باکره نبودنش پایین بوده . احتمالا دلیلی هم نداشته به چیزی پایبند باشه .
    ایناس که اذیتم میکنه
    نمیدونم شاید ایشون واردن شاید هم بخاطر فیلمایی که دیده روشای مختلف رو یاد گرفته ضمنا اینترنت پر از اینجور مطالب هست که واو به واو رابطه رو توضیح دادن.بلاخره اینم یه احتماله که بعید نیست.

    و یه دختر اگه باکره باشه هم اگه بخواد میتونه هزارجور رابطه جنسی رو داشته باشه پس این ربطی به بکارت نداره.

    بیشتر مشکلم اینه که نمیدونم میتونم فراموش کنم گذشتشو یا نه.
    کدوم گذشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
    گذشته ای که فقط حدس میزنی باشه؟یادت نره تو هیچ مدرک مستدلی نداری که قبلا چیکار کرده و این درباره دخترای دیگه هم صادقه یعنی نمیتونی بفهمی قبلا چیکار کردن. خوب فکر کن...اگه قراره این موضوع مشکلی برات درست کنه بهتره قبل ازدواج جلوش گرفته بشه تا بعدش.

  10. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 اردیبهشت 91 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1391-1-28
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    701
    سطح
    14
    Points: 701, Level: 14
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج با خانم غیر باکره

    ممنون از شما دوستان
    فعلا که دارم فکر میکنم.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. غیر فعال شدن ایمیل های غیر معتبر
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 اردیبهشت 97, 13:57
  2. پاسخ ها: 58
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 09:49
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  4. ازدواج با پسر غیر ایرانی غیر مسلمان(دوستش دارم چه کنم؟)
    توسط 1391 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 دی 91, 21:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.