به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    Question بهتر نیست اعضا رو بیشتر آدم! حساب کنیم؟!

    سلام

    امیدوارم که حال همگی خوب باشه ببخشید موضوعی که من میخوام مطرح کنم یه کمی انتقاد از مدیریت هم درش هست ولی چون به همه ی اعضا مربوط میشه به نظرم اینجوری مطرح بشه بهتره.

    درواقع قضیه از اینجا شروع میشه که من دیشب هر چقدر دنبال رتبه هایی که به بعضی از اعضای تالار داده بودم گشتم پیداش نکردم.

    درواقع خییییییییییییلی ناراحت شدم که این رتبه ها پاک شدند بدون هیچ توضیحی و ...

    نمونش من به این پست http://www.hamdardi.net/thread-20234.html#6 یعنی نقاشی آقای حامد65 در تاپیک زنگ نقاشی رتبه دادم اما پاک شده!!!!

    اگر خودآقای حامد اینکارو کرده که خیلی خیلی پسر بدی هستن و لطف کنند دیگه اینکارو نکنند

    بابا به قرآن میخوان یه نفرو ببرن چوبه ی دار هم ازش میپرسن حرفی دفاعی هیچی نداری؟

    من دیشب این تاپیک رو در همدردی دیدم و خییییییییییییلی ناراحت شدم
    لطفا رتبه دادن رو جدی بگیرین

    یعنی مثلا من از روی دوستی به ایشون رتبه دادم؟!!!!!!
    آخه چه دوستی چه کشکی! یه آقایی که نه اسمشو میدونم نه میدونم کجای دنیاست نه هیچی دیگه !!

    البته برای تنویر افکار میگم که من این رتبه رو دادم چون این نقاشی به نظر من گل سرسبد تاپیک زنگ نقاشی بود:

    هم خلاقانه بود
    هم خنده دار بود
    هم واقعا با کودک درون نوشته شده بود
    هم در عین سادگی خیلی حرفها برای گفتن داشت مثل تغییرات فرهنگی جامعه در اثر گذشت زمان و ...

    حالا یه آدم بدبین میاد میگه این رتبه ها از روی دوستیه و ... بعد هم رتبه ها پاک میشه!!!

    آخه واقعا نباید به نظرات اشخاص در تالار احترام گذاشت؟؟!!!

    ممکنه من هزارتا دلیل داشته باشم که نتونم توضییح بدم چرا و به چه علت رتبه دادم:

    1- شاید دلیلش طولانی باشه

    2- شاید به خاطر شخصیت ارزشمند طرف بهش رتبه دادم

    3- شاید به خاطر تالار و مصالحش نیاز ندونستم

    4- شاید دلیلش اینقدر واضحه که نیازی به توضیح نباشه

    5- شاید عضو تازه وارده و با رتبه دادن خواستم تشوبقش کنم که در تالار بمونه (نمونه ی همون پستی که برای اولین بار به آقای arix به خاطر امضاشون بهشون رتبه دادم و ایشون شونصد بار اعلام کردن که دلیل اصلیشون برای موندن در تالار همون رتبه هایی بود که اعضا خیلی زود به ایشون دادن)

    6- شاید به خاطر خلاقیت فردی و ... به طرف رتبه میدی

    7- شاید به اعضای قدیمی تر و باسابقه تر رتبه میدی که همه بدونن اینا باتجربه ان و پخته ان

    8- شاید یک عضوی در تالار خیلی ارزشمنده و تالار بهش نیاز داره و بهتره در تالار بمونه بنابراین بهش رتبه میدی که روحیه بگیره و ... (مثلا آقای حامد مدیریت خوبی داره و آقای مدیر به ایشون نیاز داره بنابراین به ایشون رتبه های زیادی به خاطر مدیریت تالار میده که تالار رو ترک نکنه و ما از وجودش بی بهره نشیم (ذهن خوانی های عجق وجق!!))

    9- شاید در یک شب بسیار وحشتناک که مشکلات اشکت رو درآورده یکی از دوستای گل همدردی برات یک ایمیل عجیب بزنه و ازت دلجویی کنه و کلی سرحالت کنه و تو این ایمیل رو یه همدردی و نعمت ارزشمند بدونی و بخوای بابتش از فرد مذکور تشکر کنی (مثل ایمیل خانم آویژه که واقعا برام الهام بخش بود اونم دقیقا درشبی که به شدت به همدردی نیاز داشتم!! و متاسفانه این رتبه هم پاک شده! )

    (اسم این تالار "همدردی" هست فکر کنم همه اینو قبول دارن که گاهی بعضی پستهای غیرتخصصی خیلی به انسان آرامش میده و خیلی مفیده و سزاوار دریافت رتبه است گاهی هم پستهای غیرتخصصی مخربه و ....)

    10- شاید در اون لحظه دلیل این رتبه خیلی واضح باشه یا برعکس خیلی پیچیده یا شارژ نداشته باشی و... آدم به جای نوشتن دلیل با طرف شوخی کنه یا حالشو بپرسه یا ...
    مثلا خود من هر وقت رتبه میدم حال و احوال هم میکنم و میپرسم چه طوری ؟ یا دمت گرم! یا حال کردم با پستت یا ...
    این معنیش این نیست که آدم فقط به خاطر حال و احوال به طرف رتبه داده یا الکی بوده


    و هزاران شاید و امای دیگر ...

    آیا چون خانم x یا y هنوز تعداد پستهاش خیلی کمه و از رتبه ای که گرفته ناراضیه باید دیکتاتوری رو در تالار حاکم کرد؟

    اولا این نشونه ی پایین بودن اعتماد به نفس طرفه که فقط به دنبال رتبه است
    مگر بارها در همین تالار عنوان نشده که آدم نباید معیار درستی یا نادرستی حرفش رو از تایید یا رد دیگران بگیره؟
    دروغ نمیگم رتبه واقعا خوشحال کنندست اما نه خییییلی! برای من تشکر لذت بخش تره چون میفهمم که وقتی حرفی رو میزنم طرف حرفمو خونده و الکی براش وقت نگذاشتم.

    ثانیا کی گفته رتبه ها معیار قضاوت افراد تازه وارد در مورد اعضاست؟!
    من خودم قسم میخورم اولین بار که وارد تالار شدم اصلا به رتبه و ... افراد دقت نکردم و فقط هر حرفی که از نظرم منطقی تر بود رو پذیرفتم و دقیقا در همون تاپیک به کسی رتبه دادم که تعداد رتبه هاش از همه کمتر بود!!


    آزادی یعنی همین! آزادی که به تخصصی بودن تالار ضربه نمیزنه آزادی یعنی اعتقاد داشته باشی که نظرات همه ی افراد محترمه و به هرحال هرکس دلیلی برای کارش داره!!!
    (آقا مثلا کل تالار از تاپیک خاطرات قشنگ و عاشقانه استقبال کنند و رتبه بدن به من چه؟!! من که خوشم نمیاد بهش هم رتبه نمیدم :D)

    و یا مثلا دوشب پیش داشتم مطلبی در مورد قبل از ازدواج از آقای مدیر میخوندم
    خیلی جالب بود و واقعا به نکات خیلی زیبایی اشاره شده بود اما چون درش فرموده بودن نباید قبل از ازدواج احساسات دخیل شه و اینا ... و منم این نظر رو قبول نداشتم و کلا به احساسات چه قبل از ازدواج و چه بعد خیلی اهمیت میدم رتبه ندادم با وجود اینکه خیلی عالی بود
    اما ممکنه مثلا یه ادم عقلگرا مثل آقای تسوکه بیاد و مطلبو بخونه و تا 10 شب بعدش هرشب به خاطر این مطلب یه رتبه ی جدید اضافه کنه!!

    آقا به هر حال نظره دیگه یک قالی یکرنگ که زیبا نیست قالی هر چه دارای تنوع رنگی بیشتر ! زیباتر و ارزشمندتر!

    لطف کنید و از این به بعد رتبه ها رو دستکاری نکنید خواهش میکنم!!!

  2. 8 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (چهارشنبه 30 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میل به ازدواج در کنار ترس از آن ، راه حل چیست ؟
    توسط یه آدم در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 تیر 94, 15:02
  2. همسرم پشت من نیست
    توسط hamdard20 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 مرداد 93, 09:00
  3. چک لیست بهداشت روانی = چک لیست مسلمانی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن دین و روانشناسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 خرداد 93, 03:00
  4. در مسابقه ی زندگی گل زدن هنر نیست بلکه گل شدن هنره !
    توسط مو طلایی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مرداد 90, 10:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.