من به عنوان يه دختر قيافه درحد اين باشه كه به دلم بشينه هست حالا شايد به چشم بعضي ها نازيبا بياد ولي به دل من نشسته باشه كافيه شغلشم كفاف زندگي رو بده و خودش شغلشو دوست داشته باشه از همه مهمتر اخلاقشه اگه اخلاقش خوب باشه وزشت باشه اصلا ازش نميگذرمالبته اينا رو گفتم كه براي دخترت زياد مهم نيست موفق باشيد






علاقه مندی ها (Bookmarks)