از همه دوستان ممنونم.
باید بگم که شوهرم به این جور عکسها و فیلمها معتاد نشده و جای شکرش باقی هست
به خاطر این گفتم دختر روستایی هستم تا بدانید خیلی با اینترنت و تکنولوژی سر و کار نداشتم و زندگی ساده و البته پرمشقت داشتم . موضوع اینه که ما با دوبرادر شوهرم تو خونه زندگی میکنیم و اونا اغلب اوقات روز خونه هستند (پدر شوهرم اینجا زندگی نمیکنند و شوهرم و برادر هایش بچه طلاق هستند)و من آزادی زیادی ندارم جز در اتاق خودمون. در واقع به خاطر مشکلات مالی و اجاره خونه مجبور شدیم باهم زندگی کنیم. و من از این ناراحتم که من حاضر شدم به خاطر اینکه شرایط زندگیمون بهتر بشه این سختی ها را تحمل کنم ولی شوهرم به سراغ چه چیز هایی میره. حتی آزاد نیستم که بلند بلند بخندم یا با هم شوخی کنیم و حرف های معمولی بزنیم. و چه برسد به اینکه در رابطه ... چقدر برام سخته که حتی نباید صدای نفسامون بیرون بره. ( با عرض پوزش به خاطر بعضی حرفها).من که یک زن هستم و درآمد ندارم و هفته ای حداکثر 5000تومن به خاطر رفت وآمد به دانشگاه پول میگیرم چطور میتونم برای خودم لباس بخرم و به خودم برسم. وقتی مهمون داریم از ظاهر خودم خجالت میکشم چون لباس مناسب ندارم. اونوقت چطور تنوع بدم؟ شوهرم به حساسیت من به این موضوع فیلم ها و عکسها میخنده و این منو بیشتر ناراحت میکنه. براش مهم نیست که من زجر میکشم . چرا شما فکر میکنید شوهرم در رابطه ... کمبود داره؟ من تا جایی که تونستم کم نذاشتم . همسرم همیشه ارضا میشه و این منم که هیچ وقت لذت کامل نبرده و نیازم به طور کامل پاسخ داده نشده. طبق راهنمایی شما سعی میکنم به ظاهرم بیشتر برسم و البته مشکلات دیگری هم هست که ترجیح میدم بعدا جداگانه مطرح کنم. ممنونم.![]()






همش به فکر کار و زندگیمونه. این برخورد را باهاش کردم تا از این مسایل دوری کنه و بعدا بتونیم باهم بچه های خوبی تربیت کنیم.و ازش خواستم اگر کمبودی در رابطه هست بهم بگه تا بهتر بشیم. امروز صبح متوجه شدم طی این دو روز که باهاش حرف نزدم حسابی تنبیه شده و خیلی دلش برام تنگ شده جوری که نمیتونست ازم دل بکنه و بره بیرون.:72
[/color][/size]

علاقه مندی ها (Bookmarks)