دوستم داره و بهم علاقه داره اما نمیدونم چرابه خواستگاریم نمیاد لطفا بگید چکارکنم؟خودش میگه دارم به علاقه ام سرکوب میگذارم.دارم دیوانه میشم
تشکرشده 0 در 0 پست
دوستم داره و بهم علاقه داره اما نمیدونم چرابه خواستگاریم نمیاد لطفا بگید چکارکنم؟خودش میگه دارم به علاقه ام سرکوب میگذارم.دارم دیوانه میشم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)