به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 39

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 فروردین 91 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-03
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    836
    سطح
    15
    Points: 836, Level: 15
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    نمیتونم بگم . من مجردم از خوانوادم متنفرم
    دوسشون ندارم فکر میکنه با کتک زدن من همه چیز حل میشه
    ازش بیزام
    نمیخوام ببینمش
    اما جایی ندارم که برمم
    اونایی که میان حواستگاریمم ادمای نیستن که بخوامشون دلم نمیخواد بیوفتم تو یه چاه دیگه
    میگه اگه ناراضی فرار کن
    خودتو بکش

    اره درس میخونم یه رشته خوب یه جای خوب
    کار نمیکنم .
    اگه حتی بخواد صدامم کنه من جیغو داد میکنم
    دلم میخواد دیگه دانشگاه نرم
    دوس دارم یه جای تاریک و تنها بشینم و بخوام کسی با هام حرف نزنه
    من هرچی میگم اگه بر خلاف میلش باشه حرفا و تهمتهای زننده بهم میزنه
    در صورتی که من اصلا اذم بدی نیستم
    اون فحش میده منم داد و بیداد میکنم
    اخرش کتک میشه
    تنم اسیب دیده
    بیشتر اوقات بیحالم و احساس بیحسی میکنم . انرژی قبلو ندارم

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    228
    امتیاز
    1,858
    سطح
    25
    Points: 1,858, Level: 25
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    514

    تشکرشده 500 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    کجا فرار کنی. با این همه گرگ که منتظرن تودامشون بیوفتی.

    فکر میکنی فرار کنی آزاد میشی .نخیر تازه بدبختیات شروع میشه.

    کجا بخوابی .زیره پل عابر؟ که هرکسی از کنارت رد میشه یه سکه بندازه کنارت.

    بری باپسرهای گرگ نما رفاقت کنی تابهت جای خواب بدن. میدونی چه بلای به سرت میاد.

    بخاطره یه کف دست نون باید دست تو به ناکس دراز کنی.

    الان هوا خوبه زده به سرت فرار کنی. زمستو ن استخوانات میترکه از سرما.

    صبر کن دوست عزیز راه کارهای که دوستان میگن رو خوب گوش کن وبهشون عمل کن.

  3. 4 کاربر از پست مفید کبوتر تشکرکرده اند .

    کبوتر (سه شنبه 22 فروردین 91)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 فروردین 91 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-03
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    836
    سطح
    15
    Points: 836, Level: 15
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط کبوتر
    کجا فرار کنی. با این همه گرگ که منتظرن تودامشون بیوفتی.

    فکر میکنی فرار کنی آزاد میشی .نخیر تازه بدبختیات شروع میشه.

    کجا بخوابی .زیره پل عابر؟ که هرکسی از کنارت رد میشه یه سکه بندازه کنارت.

    بری باپسرهای گرگ نما رفاقت کنی تابهت جای خواب بدن. میدونی چه بلای به سرت میاد.

    بخاطره یه کف دست نون باید دست تو به ناکس دراز کنی.

    الان هوا خوبه زده به سرت فرار کنی. زمستو ن استخوانات میترکه از سرما.

    صبر کن دوست عزیز راه کارهای که دوستان میگن رو خوب گوش کن وبهشون عمل کن.

    میدنم راه درستی نیست ااما حس بدی دارم
    نمیخوام اینجا باشم
    از خدا میخوام منو بکشه کفر میگم اما نمیدونم چرا نمیمیرم
    میترسم بکشمش
    چند بار خواستم خفش کنم تو خواب
    وقتی عصبانی میشه همه وسایلم خراب میکنم خودمو میزنم
    اما من نمیخوام دیگه
    دلم ارامش میخواد
    نمیخوام همه بگن فلانی زود جوشه
    همه میگن کوتاه بیا اما من دوسش ندارممم دلم میخواد بمیره چجوری کوتاه بیام اخه؟؟؟


  5. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 13:49]
    تاریخ عضویت
    1390-12-21
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    831
    سطح
    15
    Points: 831, Level: 15
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    نازنین عزیزن با فرار که کار درست نمیشه تازه بدتر از قبل هم میشه خوبه خودت هم میدونی
    دوست خوبم((omid- zendegi )) پرسید ازتون اون شخصی که ازش خرف میزنید کیه
    کیه که شمارو کتک میزنه همش باهاتون دعوا میکنه؟
    یکم منطقی فکر کن نازنین جان

  6. 3 کاربر از پست مفید singl-love تشکرکرده اند .

    singl-love (سه شنبه 22 فروردین 91)

  7. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 فروردین 91 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-03
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    836
    سطح
    15
    Points: 836, Level: 15
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    در مورد هر چی که بگین ما دعوا داریم .احساس میکنم اگه بگم کیه میفهمه اونجوری اوضاع بدتر میشه . بارها اومدم اینجا نوشتم اما پاک کردم اخه فقط افراد نزدیک میدونن من این مشکلو دارم
    سعی کردم برم سر کار اما نشد 1 ماهی رفتم اما خودم امودم بیرون اخه با این که شب میومدم بازم از من توقع داشت
    بین من و خواهرم فرق میزاره منو دوس نداره
    همه چیزو از من دریغ میکنه
    بارها بیرونم کرده میگه ج.ابشو میدم
    دست خودم نیس
    دلم میخواد تا حرف میزنه که سرزنشم کنه بکشمش
    روزی 10 15 بار دعوا داریم
    از شیر اب دستشویی منترل تلوزیون نور اتاق و ....
    جوری که من تا جایی که ممکنه دیگه تو خونه نمیمونم
    وقتی میرم بیرون زنگ میزنه که بیام و ....
    همش بهم حمله میکنه توقع داره که اوم منو بزنه . من شاگرد اول باشم و تو خونه مثل کلفت باشم و هرگز پول نخوام و ....
    هی میگه شوهر کن برو به من چه
    میگه قرص بخور. خودتو بکش
    بعضی وقتا هم خوبه اما خیلی کم
    باهاش قهر میکنم حرف نمیزنم میاد معذرت میخواد اما باز روز از نو .....

    اون هم به ظاهر نمونست و خوبه همه میگن وای چه .... باحال و امروزی داری
    اما نمیدونن که عجب موجودیه

  8. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    بعد از 15 پست ما نفهمیدیم که نازنین 222 راجع به چه کسی صحبت میکنن.

    نازنین جون عزیزم جواب بده چه کسی کتک میزنه و ....

  9. 2 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (سه شنبه 22 فروردین 91)

  10. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 فروردین 91 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-03
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    836
    سطح
    15
    Points: 836, Level: 15
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    madaram

  11. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین 2222
    madaram
    عزیزم اینجا نباید به انگلیسی جواب بدی چون خلاف مقرراته.
    از این به بعد هم تمام جوابات به فارسی باشه


  12. 2 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (سه شنبه 22 فروردین 91)

  13. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 31 تیر 92 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1390-10-10
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    2,107
    سطح
    27
    Points: 2,107, Level: 27
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 501 در 152 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    نازنين
    مگه اين سايت را اطرافيان و اون شخص مي‌شناسه و آدرس اون را داره كه بياد و بفهمه
    به فرض هم كه داشته باشه
    شما چيز بدي نمي‌گيد
    داريد از مشكلاتتون صحبت مي‌كنيد و دردل مي كنيد. اگر اينها را بشنوه شايد تغيير رويه بده.

    هر چند من احساس مي‌كنم شما كمي با يادگيري رفتارهاي صحيح اين مشكلات را به حداقل مي‌رسوني و اون را هم وادار به تغيير مي‌كني.
    نازنين
    تعداد پست‌هاي تاپيكت همينطور داره بالا مي‌ره و ممكنه كه قفل بشه بدون اينكه بتوني نتيجه بگيري و مشكلت را حل كني.
    نمي خواد مشخصات و آدرس واضحي بدي ولي مسائلت را طوري عنوان كن كه بگيم مثلاً كجا حق با تود و كجاها اشتباه كردي
    بعد بهت بگيم كه بايد چكار كني
    اما اگر همنطور ناقص صحبت كني متاسفانه كمك زيادي نمي‌شه كرد و فقط همه مي‌گين

    نازنين هيچوقت كار غيرعاقلانه و اشتباه نكن كه نتايج بسيار بد به دنبال داره
    [b][font=Arial][size=x-large]
    كه مطمئناً خودت هم اينو مي‌دوني و الا برنمي‌گشتي خونه و به اين تالار پناه نمي‌آوردي تا كمك بگيري و مشكلت را حل كني

    خوب حالا واضح مشكلت را بيان كن

  14. 2 کاربر از پست مفید omid- zendegi تشکرکرده اند .

    omid- zendegi (سه شنبه 22 فروردین 91)

  15. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 فروردین 91 [ 12:38]
    تاریخ عضویت
    1390-12-03
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    836
    سطح
    15
    Points: 836, Level: 15
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد از خونه فرار کنم

    مشکلم اینه که:
    من خودمو با بقیه که مقایسه میکنم میبینم خیلی هم خوبم و تواناییام زیاده . اما از وقتی یادمه باهاش مشکل داشتم
    هیچوقت بغلم نمیکنه بوسم نمیکنه. همیشه میگه کاش فلانی دخترم بود
    من سعی کردم نظرشو جلب کنم (تمیز کردن خونه . غذا و کم خواهیی.. ) اما انگار فکر کرده چون کتکم میزنه من رام شدم نمیفهمه که من دارم سعی میکنم عوض بشم .
    من الان ایتقدر هر لحظه تو خونمون تنش هست که دیگه فراری شدم
    با خواهرو برادرامم اینجوری تو زندگی هم دخالت میکنه اما چون من فقط پیششم با من تلافی میکنه
    به همه محبت میکنه و میگن وای چه زن خوبیه
    نمیگم من مقصر نیستم اما دعواها از اونجا شروع میشه که من میگم باهام حرف نزن بحث نکن بدتر جیغ و داد میکنه و .....

    منم خیلی این سالهل تحمل کرددم اوایل گوشه گیر و منزوی بودم اما دیگه الان میرم تو خیابون و خونه دوستام تا نبینمش
    چند بار سعی کردم خودمو از بین ببرم اما نشد

  16. کاربر روبرو از پست مفید نازنین 2222 تشکرکرده است .

    نازنین 2222 (سه شنبه 22 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:44 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.