به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 فروردین 91 [ 10:46]
    تاریخ عضویت
    1390-7-27
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,526
    سطح
    22
    Points: 1,526, Level: 22
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 582 در 62 پست

    Rep Power
    0
    Array

    حمايت مالي همسرم از خواهرش و خانواده ش درسته؟

    سلام دوستان
    سال نو همگي مبارك.اميدوارم توي اين سال همه مون عشق اميد و انگيزه بيش تري در زندگي به دست بياريم.

    من پيش از اين هم مشكلاتم رو در همين تالار مطرح كردم و ميتونم بگم هميشه نتيجه گرفتم و حتي توي يكي دو مورد 100درصد بوده...از همه تون متشكرم...چون واقعا نظراتتون راهگشاست و من هم به جد اونهارو به كار مي بندم...


    و اما مسئله اي كه جديد نيست ولي ديگه داره نگرانم ميكنه:

    شوهرمن فقط يه خواهر داره كه اون هم كه خارج از كشور درس مي خونه...بماند كه همين تك پسر بودن و تك فرزند در دسترس بودن گاهي به شدت منو ازار مي ده چون توقع خانواده اون و وابستگي خودش گاهي خيلي بالاست به نظرم....ولي مشكل من فعلا چيز ديگه اي...هزينه تحصيل خواهر همسرم توي كشور ديگه بسيار بالاست و پدر و مادرش گاهي كم ميارن و ما مجبور ميشيم اين پولو به اونا بديم در حالي كه من قلبا راضي نيستم از اين موضوع و ازارم ميده...ما مجبوريم پس اندازمون رو در اختيار خانوم بذاريم كه توي يه كشور غريب واسه خودش بريزه بپاشه و درس بخونه...و اين رو هم بگم كه عليرغم همه ولخرجي هاي اون خانواده ش هم چنان تامينش مي كنن.اخيرا شوهرم دو سه بار بهش توپيد كه اين پول باد اورده نيست كه تو هر جور بخواي خرجش كني...ولي فكر نمي كنم دختري كه از بچگي هر چي خواسته گيرش اومده الان توي اين سن بتونه به هم چين دركي درباره پول برسه...بايد بگم ذاتا دختر بدي نيست ولي اين موضوع كه مثلا پول و درامد حتي من رو كه با زحمت به دست ميارم با بي خيالي هدر ميده داغونم ميكنه تا حدي كه نسبت بهش يه حس تنفر دارم...از طرفي چاره اي هم نمي بينم چون تنها كس و كارش شوهر منه و پدر و مادر پيرش هم همه حقوقشون مال اونه و لي باز هم گاهي كم ميارن...و همه اميدشون به ماست....واقعا به ستوه اومدم از اينكه پولي كه واسش هزر برنامه ريختم به راحتي دود ميشه به شدت عصباني هستم...به نظرتون برخورد درست من بايد چطور باشه با تك تكشون...و اگر كارمون اشتباهه چطور اون رو متوجه كنم ...كه زندگي خودمون و رابطه خوبي كه داريم به هم نريزه؟

  2. 2 کاربر از پست مفید فرشته سفيد تشکرکرده اند .

    فرشته سفيد (سه شنبه 22 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 00:29
  2. فوري:اختلاف با همسر مسئوليت ناپذير بر سر مهاجرت و آينده نا معلوم
    توسط fatima90 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 تیر 90, 10:48
  3. رازهاي صميميت بين همسران
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 آذر 87, 20:04
  4. عاشقان ولايت
    توسط erfan25 در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 اسفند 86, 14:59
  5. مطالب جديد سايت
    توسط honarmand در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 اسفند 86, 16:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.