سلام. چطور با پدرمون کنار بیایم؟
بعضی وقتا فکر می کنم که اصلا دوستمون نداره.
فقط در حد سلام و علیک با هم صحبت می کنیم ، اگه ازمون سوالی بپرسه جواب میدیم وگرنه هیچ حرفی باهاش نداریم ، به غیر از سلام!
سنش بین 60 تا 70 هست.
ولی پیر و فرتوت نیس.
ضمناً من نخواستم یهویی تمام داستان خانواده مو اینجا نعرییف کنم ، چون این داستان سر رشته زیادی داره ، نمی دونم از کجا باید شروع کنم ، کمک کنین تا زودتر به نتیجه برسم/چی باید بنویسم؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)