کیارش۲ گرامی
به تالار همدردی خوش آمدی
بهتره فعلاً ذهنت را از این شخص کاملاً دور کنی و به خودت و رسیدن به ثبات احساسی توجه کنی .
هیجان مداری شما که در این سن ، کمی طبیعی به نظر میرسد اما در شما میل به سوی افراط و ناهنجاری دارد می تواند در کل برای زندگی شما مسئله ساز باشد .
کشش های هیجانی شما در مورد آدمها و حتی اشیاء و مکانها و ..... اگر کنترل و هدایت نشود موجیات آشفتگیها و آسیب پذیری شخصیتی را برای شما فراهم می کند . بهتر است بسیار جدی روی خود متمرکز شده و به مطالعه و مشاوره در خصوص ویژگیهای شخصی خود پرداخته و سعی در شناخت بیشتر خود و احوالاتت و علائقت داشته و نقاط آسیب پذیری خود را بازشناسی کرده و آنها را مهار کنی .
آنچه شما در مورد افرادی که به آنها از همون سنین پایین تا کنون و حالات و واکنشهای درونی خود بیان داشته ای عارضه است ، اصل مسئله در درون شما و مربوط به هیجانات و کششهای غریزی شماست که نیاز هست باز شناسی و با مهارت آموزی و .... آنها را تحت کنترل و هدایت درست درآوری تا آسیب نبینی .
پاورقی
=====
اگر به حالات و روحیات و واکنشهای خود در مورد گرایشهای دیگرت ( به اشیاء ، اماکن ، فیلم ها ، موسیقی ها و حتی البسه و .... توجه کنی سرنخهای دیگری از آنچه گفتم به عنوان عارضه ، خواهی یافت )
.
علاقه مندی ها (Bookmarks)