سلام
من مدت دو سال هست كه با دختري از طريق معرفي دوست هستم. رابطه ما تا قبل از اينكه اين خانم به دانشگاه برود خوب بود ولي بعد از اينكه دانشگاه قبول شد اخلاقش تغيير كرد ، شمارشو به بعضي از همكلاسيهاي پسرش داد از اون ميون يكي از اونا باهش خيلي در ارتباطه به هم اس ام اس ميدن و تقريبا هر روز در تماسن ميگم من از اين ميزان تماس با همكلاسيه پسرت خوشم نمياد ميگه اون عين داداشمه و هر كاري كردم (بيشتر كردن محبت ٬كمتر كردن محبت ، تهديد به جدايي و ...)اونو ول نميكنه و اين موضوع منو آزار ميده كه نكنه روابطشون به جاهاي باريك بكشه .خلاصه عليرغم اينكه خيلي دوسش دارم كم كم دارم به اين نتيجه ميرسم كه بايد ولش كنم.در ضمن اين خانم با يكي از همكلاسيهاي خانمش و اون آقا و يه همكلاسي پسر ديگش با هم حتي تو يك كوپه چهار نفره مشهد هم رفتن (براي توضيح ميزان ارتباطشون).
دانشگاشونم تو شهرستاني نزديك تهرونه كه شبا برميگردن.
در ضمن اونا رو به مادرشم معرفي كرده.
ميزان رابطه ما هم خيلي زياد بوده .
ميخوام منو راهنمايي كنيد كه چه كنم .
در ضمن اون خانم داداشم نداره و پدر و مادرش در انتظار راي دادگاه براي جدايي هستن.
دو ماه قطع ارتباط كردم كه اونو ول كنه ولي نكرد بعد از دو ماه تماس گرفتم رابطه رو بر قرار كردم بلكه شايد متنبه بشه واونو ول كنه دوباره خيلي گرم شديم ولي وقتي طرف تماس گرفت و اين خيلي عادي با هاش خوشو بش ميكرد من قاطي كردم و همه چيز دوباره ريخت به هم .در ضمن اون 21 سالش هست و من 31.
در ضمن بهش گفته بودم كه اسفند امسال ميخوام جشن عروسيمونو بگيرم .
اينرو هم در نظر داشته باشيد كه اون ديگه دختر نيست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)