با سلام
من دختری 27 ساله و دانشجو هستم و به تازگی در این سایت عضو شدم. من مشکلی دارم که مدتهاست با آن درگیرم و به خاطر آن فرصت های زیادی را در زندگی از دست داده ام. من متاسفانه از چهره زیبایی بر خوردار نیستم. چند سال قبل یک عمل زیبایی بینی انجام دادم ولی ننتیجش خوب نشد. این مشکل باعث شده من به شدت گوشه گیر و منزوی باشم و همیشه سعی می کنم تا اونجا که می شه در محل های عمومی مثل مراکز خرید پارکها و ... ظاهر نشم. گاهی هم که برای خرید بیرون میرم معمولا اینقدر متلک میشنوم که سریع بر میگردم خونه. توی دانشگاه هم همیشه اظهار نظر های دیگران که مستقیم یا غیر مستقیم بهم می گن باید عمل زیبایی کنی اذیتم میکنه. من خودم هم قصد دارم مجددا عمل کنم ولی الان توانایی مالیش را ندارم و حداقل یک سال دیگه طول میکشه تا بتونم این هزینه را فراهم کنم و اصلا هم مشخص نیست که این بار نتیجه عمل خوب بشه!
این اواخر واقعا احساس میکنم دیگه نمی تونم تحمل کنم و حتی کمتر از قبل به دانشگاه میرم و همش توی خونه می مونم. دوست دارم نظر دیگران را بدونم اگه شما جای من بودین چکار میکردین؟ چطور اعتماد به نفسم را افزاسش بدم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)