سلام
پسری هستم 23 ساله و دانشجوی کارشناسی ارشد و شاغل. البته دانشجوی خوابگاهی هستم. مدتی است که با خواهر یکی از دوستان که در دانشگاه ما تحصیل می کند و همسن هستیم آشنا هستم.
به دلیل تنهایی و تکراری شدن زندگی مدتی است تصمیم به ازدواج گرفته ام و به ایشان هم به عنوان یک گزینه مناسب فکر میکنم. ( ایشان چندین مورد تناسب با بنده دارند که شاید همچین کسی کم پیدا بشه!) اولا در اینکه از او خواستگاری کنم و یا ابتدا با او آشنا شوم و بعد خواستگاری کنم تردید دارم و ثانیا در نوع خواستگاری. به چند دلیل از خواستگاری رسمی و لشگر کشی!!! میترسم:
1- اینکه با برادرش دوستم و نمیخواهم وقتی هنوز چیزی مشخص نیست او خبردار شود.
2- من یک خواهر 29 ساله مجرد دارم!!!
3- حداقل دو تا از پسرخالههایش طبق عقدی که توی آسمونها بستهاند شوهرشاند!!!! ولی هنوز هنوز هیچ صحبت رسمی نشده است. و احتمال زیاد پدر و مادرشون برای این موضوع کمی حساس هستند.
4- از نظر اقتصادی از ما متمکن تر هستند.
لطفا تا اینجا نظر بدهید و بعد هم یه پیشنهاد: آیا امکان هست آن مدت آشنایی با اطلاع یک نفر از هر دو خانواده باشد ( مثلا مادرها)؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)