
نوشته اصلی توسط
فرشته مهربان
ایشون فقط 11 سال از شما بزرگتر نیستند . فاصله سنی منطقی باید 6 سال پسر بزرگتر باشد این 6 سال را هم به 11 اضافه کنید و همنطور در ازای هر سال تجربه زندگی مشترک ، حداقل 6 ماه را به سن ایشون اضافه کنید .
هم شما و هم ایشون احساساتی دارید عمل می کنید .
به نظر می رسد احتمالاً به دلیل اینکه ایشون یک بار قبلاًازدواج کرده ، محدودیتی در روابط خود نداشته و لذا به هم وابسته شده اید ؟ آیا چنین است ؟ اگر اینطور است که باید بگویم که بسیار نسنجیده دارید عمل می کنید .
ضمناً شما گستره دیدتون بسیار محدود است و درحد دیدن یک خانم بیچاره تنها که شما می توانید سوپر من زندگیش باشید است ، چنین نیست برادر ، دیدتون را وسیعتر کنید .
.
علاقه مندی ها (Bookmarks)