به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    RE: تردید به خاطر ظاهر خواستگار

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123
    سلام خدمت دوستان

    آقای حامد منظور از داشتن شرایط ازدواج همون معیارهای درست مشترکه.
    الان مثلا در جامعه ما معیار شه چی؟شده رنگ پوست ! شده خونه دوبلکس تو جردن ! شده ماکسیما و پرادو ! شه فوق لیسانس و دکتری !

    حالا فکر کنید پسری هست که اخلاقش خوبه دینداره وضعیت مالیش هم تا حدودی رو به راست...اما شرایط بالا رو نداره.
    این خانوم هم الان میگه مدرک خواستگارش فوق لیسانسه...خوشتیپه...شرایط مالیش خوبه...شرایط کاریش خوب....خیلی هم ایشون رو دوست داره...اما فقط رنگ پوستش ایراد داره !
    امیدوارم تونسته باشم جواب سوالتون رو تا حدودی بدم





    ممکنه رنگ پوست معیار یکی باشه یا خونه دوبلکس( من که خونه بابام سوبلکسه از نظر اسلام باید خونه همسرم سوبلکس باشه حالا اگه به دوبلکس راضی میشم یعنی کوتاهم اومدم)
    نمیتونی توهین کنی به مراجع خلاف قوانین دوست عزیز(معیارهاشو زیر سوال ببری)
    دینم گفته اگه پسندیدین !!! تازه نظر دختر تو همه شرایط ارجحه
    وگرنه تو زمان پیامبر پدر تصمیم میگرفته راجع به دین و اخلاق و خانواده و اینا اما روایاتی داریم که گاهی دختر گفته نمیخوام پیامبرم گفته اگه دختر نمیخواد که هیچی!!!
    البته من خیلی خودمونی گفتم
    پس بهتره محتاط تر برخورد شه !!!

    هر چند انگار همدردی ظاهر دین پسند و جمهوری اسلامی داره و پستهایی دینی حذف میشن اما وظیفه خودم میدونم بگم

  2. کاربر روبرو از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده است .

    جوانه؟؟؟ (شنبه 20 اسفند 90)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 بهمن 93 [ 17:37]
    تاریخ عضویت
    1387-3-22
    نوشته ها
    219
    امتیاز
    5,683
    سطح
    48
    Points: 5,683, Level: 48
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 83 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تردید به خاطر ظاهر خواستگار

    راستش من هم در شرايط مشابه بودم......
    خواستگار من شرايط شغليه خوبي داشت و از نظر خونوادگي زياد مورد پسند من نبود(يه آشنايي با ما داشتن و من شديدا مخالف اين موضوع هستم) ولي خوب بودن.اما چهرشون اصلا به دل من نمينشست و كاملا تو ذوقم مي زد و ميتونم بگم از نظر چهره و فقط از نظر چهره زيبا نبود. نمي خوام بگم من خيلي خوشگلم ولي اصلا زشت نيستم.
    نميدونم آيا با اون شرايط تصميم من اشتباه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

    ميخوام نظر شخصيم رو هم بگم كه يادم رفت ولي الان ميگم:
    به نظر من شرايطش كه خوبه طبق گفته شما و نكته مهم اينكه چهرش به دل شما نشسته همين كافيه دوست عزيز.
    خوش باشيد و موفق.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.