سلام بر همه!
من عرفان هستم ، 17 سالمه
حقیقتش حدود یک ساله که با یکی از دوستام خیلی خیلی صیمیمی شدم، علاقه ی نسبتا زیادیی نسبت بهش پیدا کردم، فکر میکنم که این دوست داشتن دوطرفه باشه ، البته شاید من بیشتر علاقه مند شدم
حتی چند باری شده که به شوخی همدیگه رو "عزیزم" ، صدا کردیم ... البته نمیدونم شوخی بوده یا نه ، چون ما وقتی با همیم کلی میخندیم و شوخی میکنیم...
یه بار سر یه مسئله ای با هم حرفمون شد توی مدرسه ، ظهر وقتی رسیدم خونه ، کلی ناراحت بودم و حوصله ی هیچ چیزی رو نداشتم ( اینجا بود که فهمیدم من خیلی بهش وابسته شدم و تحمل دوریش برام غیر ممکنه) ، بعد از 2 ساعت تصمیم گرفتم که بهش اس ام اس بدم و معذرت خواهی کنم که درست توی همون موقع اون بهم اس ام اس داد و با هم آشتی کردیم... وقتی بهم اس داد انگار دنیا رو بهم داده بودن
الان هم روزی نیست که بهش فک نکنم ... خلاصه تمام زندگیم شده اون ... این مسئله چند روزیه که نگرانم کرده
وقتی تو اینترنت سرچ کردم اینجا رو پیدا کردم و فهمیدم که این مشکل فقط مشکل من نیست!
حالا برام سواله که این رابطه دوستی ما اشتباهه یا نه؟ یه پسر میتونه یه پسر دیگه رو تا این حد دوست داشته باشه؟
لطفا راهنماییم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)