به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 95 [ 16:53]
    تاریخ عضویت
    1390-8-28
    نوشته ها
    744
    امتیاز
    8,604
    سطح
    62
    Points: 8,604, Level: 62
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,594

    تشکرشده 1,946 در 612 پست

    Rep Power
    90
    Array

    چگونگی برخورد با مشاور حضوری و گرفتن بهترین تصمیم در نهایت

    سلام من مشکل دارم تو راهنمایی گرفتن از مشاور
    احساس میکنم مفید نیستن
    وآدمهایی هستن که پول زیادی میگیرن و
    فقطم حرفاتو میشنون

    با توجه به چیزهایی که یاد گرفتم
    گفتم شاید تفکرم غلطه
    و فکر کردم کمک بگیرم که چطور میتونم استفاده درست کنم از مشاور
    چه سوالاتی ازش بپرسم؟؟ چطور جلسه مشاوره رو مدیریت کنم که بهترین استفاده رو ببرم؟؟

    تا حالا هر چی مشاور رفتم و دکتر و اینا یا آشنا بودن یا برای کار دیگه ای رفته بودم
    یا در حد ویزیتشون واقعا راهنمایی کردن و مفید بودن
    مثلا برای خواب دکتره اعصاب و روان در کمتر از 10 دقیقه حرفایی زد که کاملا تنظیم شد خوابم
    و البته برام یه قرصم نوشت که اصلا دیگه لازم نشد بخورمش(ویزیتشم اصلا مهم نیس چون مفید بود)


    من الان یه مشاوری و یک جلسه اس که رفتم (25 ویزیتش برای نیم ساعت)
    میخوام ادامه بدم و حداقل 6 جلسه برم پیشش
    اما همش من حرف میزنم و همش ازم سوال میپرسه
    میگه من باید از تو ذهنیت داشته باشم
    راهنمایی خاصی به نظرم نمیکنه
    حالا تصمیم گرفتم یه چند جلسه دیگه برم اگه جواب نگرفتم برم پیش یه دکترای روانپزشکی
    که احتمالا میشه بعد از عید (اصرار مامانمه برم پیش این)
    اما این ویزیتش 60 تومنه ... آیا آدمی که ویزیتش بیشتره بهتره؟؟؟
    یعنی یه آدم با مشکلات معمولی به روانپزشک احتیاج دارم یا روانشناس کفایت میکنه؟
    و دلم نمیخواد فقط برای حرف زدن ازم پول گرفته شه

    خوب راستش وقتی از من میپرسه مشکلت چیه من چی بگو؟؟؟
    کم صبرم کم طاقتم ؟؟
    آخه من فقط مطرح کردم که میخوام روابطم با نامزدم و زندگیم بهتر شه
    فکر کنم نمیدونم مشکل کجاس یعنی من فکر میکنم مشکلی نیس!!!
    اما چون همه گفتن برو مشاور حضوری رفتم

    مثلا من بش گفتم بم گفتن تو کمال گرای یو پرخاشگری و فلانی و طلاق میگیری(خدای نکرده زبونم لال)
    هیچی نگفت فقط چند تا سوال دیگه پرسید !!!
    کلا راهکار نمیده و من احساس میکنم و پول و از همه مهمتر وقت و اعصابمو دارم هدر میدم



    خوب میدونم کم صبرم اما خوب دیگه !!! اولین باره 25 تومن داردم به یه نفر فقط حرفامو گوش داده!!!و هیچی نگفته!!!

    خوب حداقلش اینه که پیشرفت کردم و
    قبلا هر 30 ثانیه صفحه ها رو رفرش میکردم ببینم کسی جواب داده و چند تا بازدید داشته و فلان و اینا الان شده هر 5 دقیقه !!!
    قبل از هر بازدید توقع جواب داشتم و اگه میدیدم بازدید زیاده و جواب نه ناراحت و شاکی و عصبانی میدم الان لبخند میزنم به افکار قبلیم

    دوست دارم خودم
    http://www.charbagh.com/public/music_song/a4/ef/03/3e8b8_d04e.mp3?c=7b8a

  2. کاربر روبرو از پست مفید جوانه؟؟؟ تشکرکرده است .

    جوانه؟؟؟ (دوشنبه 22 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصمیمم نهایی من ... 6 سال تا تصمیم گرفتن طول کشید
    توسط she در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مرداد 95, 18:31
  2. تصمیم به ازدواج و شروع یک رابطه از طریق سایت همسریابی
    توسط mastore در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 دی 93, 20:17
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 18:36
  4. رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 23:34
  5. چگونه در موقع عصبانیت درست تصمیم گیری کنیم؟
    توسط فروغ در انجمن پرخاشگری و عصبانیت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 87, 18:50

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.