سلام دوباره به همه
هنوز مشکلات قبلیم حل نشده اند که یک مشکل جدید هم بهشون اضافه شد!
دوستان شاید در جریان مشکلات من و همسرم بودید تا جاییکه بعد از زایمان دیگه نتونستم تحمل کنم و تصمیم به جدایی گرفتم. منتها قبلش به مشاوره رفتم تا بعدها احیانا حسرت نخورم که کاش اشتباه نمی کردم.
تو روند مشاوره من و شوهرم یک تست دادیم. (اینرا هم بگم که من در جریان اختلافاتم با شوهرم به شدت به وفاداریش شک کرده بودم و به مشاور گفتم. او هم گفت که من تستش می کنم و بهت می گم. همین تستی که گفتم.)
خلاصه که خانم مشاور جواب تست ما رو برایمان تحلیل می کرد. شوهرم مطابق تست ژن منفی (تمایل به انجام کارهای خلاف عرف) نداشت و لذا مشاور بر این اعتقاد بود که به زندگیش وفادار است.
اما به من گفت که تو ژن منفی داری!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا شوهرم هم از این موضوع یا دارد سوء استفاده می کند یا دچار تردید نسبت بهم شده.
دیروز صبح بهم گفت که من خواب دیدم که تو سرِ باز و با لباس س.ک.س رفتی بیرون خونه و ... . خلاصه که حتما این همون ژن منفی تو هست و من بی دلیل نبوده که همش از این خوابها می بینم و ... و سر این قضیه دعوامون شد!
واقعا هنگ کردم و نمی دونم چطوری این قضیه جدید رو حل کنم.
مثلا رفتم مشاوره که بلکه گره ای از مشکلاتمون باز شه که یک گره هم اضافه شد!








علاقه مندی ها (Bookmarks)