به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1390-12-12
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    832
    سطح
    15
    Points: 832, Level: 15
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    سلام مجدد
    دیروز به یه مشاور مجرب مراجعه کردم...
    شرایط رو توضیح دادم..
    گفت ادامه این رابطه اشتباهه...تمومش کن!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید شاخه نبات تشکرکرده است .

    شاخه نبات (جمعه 18 فروردین 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    سلام

    یعنی چی؟

    به همین راحتی مگه میشه تموم کرد?

    باید واسه شما که ازدواج کردین راههای مختلف امتحان بشه

    میشه بگین دلایلش چی بود؟

  4. 7 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (شنبه 19 فروردین 91)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1390-12-12
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    832
    سطح
    15
    Points: 832, Level: 15
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    سلام من شرایط رو مفصلا براشون توضیح دادم.

    همسر من چند مشکل رو دارا هستند.اعم از:

    عصبانیت های غیرقابل کنترل و شدید

    عدم کنترل روی خودشون...نمیتونن جلوی خواسته هاشون رو بگیرن

    انحراف اخلاقی (ضمن اینکه ایشون از کارهایی که کردن احساس پشیمانی نمیکنند وهمچنان به کارهاشون به شکل وسیع تری ادامه میدند)

    ازدواج برای ایشون زود بوده و ایشون مسئولیت پذیر نیستند

    در پایان اینکه به من گفتند هرچه بیشتر پیش بریم وضع بدتر میشه و ادامه این رابطه اشتباه هست!


  6. 2 کاربر از پست مفید شاخه نبات تشکرکرده اند .

    شاخه نبات (جمعه 18 فروردین 91)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    سلام دوست عزیز
    خیلی متاسفم که در همین ابتدای ازدواج با همچین مسئله ای مواجه شدید. و خیلی بیشتر خوشحالم که در همین ابتدای ازدواج متوجه این موضوع شدید. میتونم درک کنم که چقدر این موضوع شما رو اذیت میکنه.

    اگر تا بحال در این تاپیک کسی از طلاق حرفی نزد، علتش اینه که در این سایت تلاش میشه حتی الامکان به اعضا راهکارهای مختلف پیشنهاد بشه، اما از همه مهمتر حتی در بحرانی ترین شرایط، سیاست بر این است که مراجع با اطلاع از همه جوانب موضوع خودش تصمیم بگیرد و پای هزینه های تصمیم اش بایستد.

    به هر حال بنده از ابتدای تاپیک تا بدینجا را که خواندم، همین نظر آقای روانشناس مد نظرم بود از این جهت که: سالی که نکوست از بهارش پیداست. زندگی با چنین شخصی واقعا انرژی بسیاری چه روحی چه جسمی از شما خواهد گرفت. نشاط شما را در همین ابتدای جوانی از بین خواهد برد. و در دراز مدت مشکلات عدیده جسمی و روانی و شناختی برای شما به وجود خواهد آورد. الفبای زندگی متاهلی با تعهد و مسئولیت شروع میشود که اگر این نباشد، زندگی متاهلی هم معنایی ندارد. ابتدای زندگی و دوران عقد معمولا بخصوص ما خانمها فکر میکنیم اگر برویم زیر یک سقف و زندگیمان را شروع کنیم مشکلات حل شده یا کمتر میشوند!!! این تفکر صد در صد اشتباه است. بهتر که نمیشود چه بسا چند برابر هم بدتر شود. زمانی که دیگر جدایی برایت به راحتی الان نباشد. با این قضیه به هیچ وجه احساسی برخورد نکن. حتی اگر این آقا را به جای خائن، بیمار خطاب کنیم، فرق زیادی نمیکند. خیلی ها معتقدند که یک معتاد کراکی یا هروئینی هم بیمار است. اما بعید میدانم که بتوان با چنین بیمارانی زیر یک سقف به آرامش و کمالی رسید که هدف متعالی ازدواج است.

  8. 5 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (جمعه 18 فروردین 91)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    شاخه نبات عزیزم
    اصلا عجله نکن! برای پایان یک زندگی همیشه وقت داری.
    دقت کردی خانم فرشته ی مهربان گفتند پیش روانشناس بالینی برو نه مشاور خانواده!
    همسر شما بیماره! به کمک شما هم احتیاج داره. دقت کن ایشون همسر شماست نه خواستگار که به راحتی از لیست شما حذف شه یا ...
    یعنی شما یک پیوند بستید که تا جایی که میشه در کنار هم باشید!
    سنتون هم که بالا نیست پس میشه مدت عقد رو طولانی تر کنید و در این مدت به فکر درمان همسرتون باشین.
    اینکارو بکن تا حداقل خیالت پیش خدای خودت مطمئن باشه که تو تلاشتو کردی و خودهمسرت نخواست یا نشد

  10. 3 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (شنبه 19 فروردین 91)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1390-12-12
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    832
    سطح
    15
    Points: 832, Level: 15
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    سلام بر yasa ی عزیز
    ممنون از توجهتون!

    اشتباه از بنده بوده که لفظ مشاور رو انتخاب کردم...وگرنه تمامی موارد مراجعه من -چه در حال وچه در گذشته- روانشناسانی بودند که دکترای بالینی دارند و هیئت علمی یکی از معتبرترین دانشگاه های تهران هستند.

    با حرف شما موافقم عجله نمیکنم و طرف مقابل من همسرم هست که بینمون پیوندی وجود داره!

    واز طرفی هم همه مشکلاتی در زندگی و روابطشون دارن..اما شاید بد نباشه حرف آقای دکتر رو خدمت شما هم بگم که: "یکی بیماریش سرماخوردگی هست و دیگری بیماریش سرطان!! "

    سر فرصت از دلایلم برای این تصمیم...شرایط موجود مفصل تر صحبت خواهم کرد!


  12. 2 کاربر از پست مفید شاخه نبات تشکرکرده اند .

    شاخه نبات (یکشنبه 20 فروردین 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 شهریور 91 [ 03:11]
    تاریخ عضویت
    1390-12-26
    نوشته ها
    123
    امتیاز
    1,027
    سطح
    17
    Points: 1,027, Level: 17
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    163

    تشکرشده 159 در 82 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    یه کم صبر کن عزیزم
    زود تصمیم نگیر
    درسته روانشناس بهت این حرفو زده ولی خیلی هم دلیل نمیشه ها
    خیلی با هم اختلاف دارین؟
    معمولا سر چی؟

  14. کاربر روبرو از پست مفید آلبالو تشکرکرده است .

    آلبالو (یکشنبه 03 اردیبهشت 91)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 91 [ 02:44]
    تاریخ عضویت
    1391-1-05
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    828
    سطح
    15
    Points: 828, Level: 15
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    دوست عزیز من متخصص نیستم ، ولی الان که قبح این کار براش ریخته ، هم تو فهمیدی هم خانوادش خیلی

    میدون براش باز تره!

    عقدۀ جنسی چیزی نیست که براحتی درمان بشه ... اون از این کار لذت میبره و منع کردنش حریصترش

    میکنه و بسمت پنهان کاری میبرتش ... الان امکان سکس کامل رو نداره به چت و تلفن بسنده میکنه ، اما بعید نیس

    در آینده[بعد از ادواجتون] حضوری این کار رو بکنه!
    بنظرم روانشناست درست گفته ... دست خودت رو بگیر و از یه زندگی بسیار ناراحت کننده خودتو نجات بده!

    اعتماد به نفست رو بالا ببر و به این فکر کن چرا باید با یه همچین آدمی که از لحاظ اخلاقی مشکل داره ادامه بدی؟!

    این چیزی بوده که تو از زندگی مشترک و همسر آیندت میخواستی؟! این همون مردیه که میتونه تو رو خوشبخت

    کنه؟!!این مرد قراره پدر بچه های تو باشه، فکر میکنی میتونی بچه هات رو بهمراه همچین مردی تربیت کنی؟!

    خطای کوچیکی نیس ، ساده نگذر و راحت به قول و وعده وعیدش اعتماد نکن ، اونم وقتی سابقۀ عهد شکنی داره!

  16. 2 کاربر از پست مفید sefidestaar تشکرکرده اند .

    sefidestaar (یکشنبه 20 فروردین 91)

  17. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1390-12-12
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    832
    سطح
    15
    Points: 832, Level: 15
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    سلام

    با آقای دکتری که چند ماه هست باخبر از وقایع زندگی من هستند صحبت کردم (پارسال در رابطه با اعتماد به نفس همسرم ازشون راهنمایی میگرفتم واز مابقی ماجراها هم مطلع هستند)

    گفتن به همسرت بگو میخوام طلاق بگیرم با ذکر تمام دلایلت و همچنین ذکر تمام مواردی که ازش دیدی .... و جریان طلاق رو به صورت کاملا جدی پیش ببر...گفتن هر عکس العملی هم که نشون داد کوتاه نیا تا جاییییییکه بیاد پیش من (تا جاییکه همسرم به آقای دکتر که باهاش آشنا هست مراجعه کنه) و بخواد که آقای دکتر منو منصرف کنه..از اونموقع یک پروسه رو شروع میکنیم که همسرم باید طی این پروسه چند مرحله ای که زمانبندی مشخصی داره -باکمک ونظارت آقای دکتر- رفتارهای نادرستش رو رفع کنه!!!!!!! اگر این کار موفقیت آمیز بود که این رابطه ادامه پیدا میکنه اگر نه که پایان!!

    {البته من فراموش کردم به آقای دکتر بگم که من اخیرا از همسرم وکالت در طلاق گرفتم!!}

    راهکار خوبیه ولی شروعش سخته برام چون میدونم که با شروعش تشنج زیادی به زندگیم وارد میشه!!!

    شروعش خیلی سخته برام!!! نمیدونم که کی به همسرم تصمیمم رو بگم!!!

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 اردیبهشت 91 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1390-11-01
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    819
    سطح
    15
    Points: 819, Level: 15
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شوهرم چت ج..ن..سی میکنه!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasa
    شاخه نبات عزیزم
    اصلا عجله نکن! برای پایان یک زندگی همیشه وقت داری.
    دقت کردی خانم فرشته ی مهربان گفتند پیش روانشناس بالینی برو نه مشاور خانواده!
    همسر شما بیماره! به کمک شما هم احتیاج داره. دقت کن ایشون همسر شماست نه خواستگار که به راحتی از لیست شما حذف شه یا ...
    یعنی شما یک پیوند بستید که تا جایی که میشه در کنار هم باشید!
    سنتون هم که بالا نیست پس میشه مدت عقد رو طولانی تر کنید و در این مدت به فکر درمان همسرتون باشین.
    اینکارو بکن تا حداقل خیالت پیش خدای خودت مطمئن باشه که تو تلاشتو کردی و خودهمسرت نخواست یا نشد
    آفرین بر شما که راهنمایی های خوبی هستید وتا آنجا که امکان داره سعی میکنیدازطلاق جلوگیری کنید ازکلیه دوستان تشکرمیکنم


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.