عرض سلام و ادب احترام دارم خدمت همه ی دوستان
می خواستم تو زمینه زیر منو راهنمایی کنید
من چند وقتیه که دوستام به من دائماً تذکر می دند که هنگام صحبت کردن خنده های بی مورد دارم و خیلی خنده رو هستم و این منو آدمی سبکی جلوه میده و دارم اذیت می شم
همچنین خیلی از دستام استفاده میکنم که اونم داره وضع رو خرابتر می کنه
میشه لطف کنید در مورد کاهش خنده هام چه جوری می تونمشون کمتر کنم خیلی مهمه برام








علاقه مندی ها (Bookmarks)