سلام به همه دوستاي عزيزم
هدف اين تاپيك بهتر كردن زندگيمون در كنار خانواده همسر هست.
به هر حال كسايي مثل من كه دارن با مادر شوهر زندگي ميكنن نياز دارن
به تجربه هاي ديگران.به هر حال خودم خواستم كه بريم اونجا.خودم خربزه خوردم
حالا هم ميخوام با كمك شما پاي لرزش بشينم
مثلا در رابطه با زمانهايي كه اونجا مهمون مياد ولي شما دوست دارين تو اتاق باشين،
يا اينكه چه رفتاري داشته باشين كه ناغافل كسي بدون اجازه وارد اتاقتون نشه يا هر موقعيت ديگري پيشنهاداتتون
رو بدين.
از دوستان ميخوام كه هر كس هر نظري يا هر پيشنهادي داره كه بشه بهتر اين زمان (زندگي در خانه مادر همسر)
رو گذروند ما رو هم بي نصيب نذاره.
از همراهيتون پيشا پيش ممنونم.![]()








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)