به نا م خدا
رابطهه ام خوبه يك خواهر كوچكتر از خودم دارم 3دبستان
زندگيم خسته كننده شده ديگه خسته شدم از بس هر روز كار روز قبلي را انجام دهم مدرسه خونه غذا دلم مي خواهد...به آ رزو هايم برسم راهنماييم كنيد حسي در خود دارم كه مي گويد به هر كسي صحبت كني و مشكلاتت را بگويي باز همان قبل است فقط خالي تر مي شوي و تا به آرزويم نرسم آرامش پيدا نمي كنم
با تشكر از كاربرآلبالو









علاقه مندی ها (Bookmarks)