فرشید جان چرا برای اعضا زحمت می تراشی !نوشته اصلی توسط fnh63
من متن نوشته ی آرمانخواه در وبلاگش را برای دوستان قرار می دهم :
"بنام خدا
روز اربعین در قم مهمان یکی از اقوام بودیم ایشون مدیر سایت همردی هستن و از من دعوت کرد در پاره ای موضوعات در تالار گفتگوی سایت وقت بگذارم .از اینرو لینک اونرو روی وبلاگم قرار دادم . شما هم یه سری بزنید ! "






پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)