سلام
نمیدونم ولی چون واقعا محرم اسراری ندارم تا باهاش درد دل کنم دوباره به شما رو اوردم دختری هستم شوخ طبع با جنس مخالف خودمم هم راحتم چون شغلم ایجاب میکنه ولی اهل هیچ خلافی نیستم چون فرهنگ همکارام قدیمی خیلی پشت سرم حرف میزنند جالب اینجاست که خود شون وقتی رودر رو من هستند از تعریف میکنند و باهام شوخی دارند همشون ناگفته نمونه من قبلا یک بار نامزد کردم و جدا شدم و این موضوع رو همکارام هم میدونند حالا خواهش میکنم کمکم کنید تا ابن افکار منفی رو از ذهنشون پاک کنم در ضمن تیپ ضایعی هم ندارم معمولی هستم فقط اشکالم شوخ طبعی و راحت بودنم هست کمک کنید لطفا با وجود مشکلات دیگه ام که دارم فشار روحی شدیدی دارم