به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اسفند 90 [ 01:12]
    تاریخ عضویت
    1390-11-15
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    928
    سطح
    16
    Points: 928, Level: 16
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    راه های انتخاب همسری مناسب از بین هموطنان ؟

    با سلام، چند وقت پیش به خاطره مشکلی‌ که برام پیش اومده بود این سایت رو بیدا کردم و در اینجا عضو شدم. یک تاپیک گذشتم که با نظرات خیلی‌ مفید دوستان و کارشناسان مواجه شدم. به نظرم که این خیلی‌ سایت خوب و ارزشمندیه. مخصوصاً که خیلی‌ از این مسال رو با خیلی‌ از اطرافیان هم نمی‌شه مطرح کرد. و اما اون چیزی که می‌خوام بنویسم یا بپرسم. من خیلی‌ دوست دارم که از وطنم با یه خانوم مقید آشنا بشم که علاقه هم بینمون به وجود بیاد به قصد زندگی‌. یک بار همونطور که توی تاپیک قبل نوشتم سال گذشته اینکارو انجام دادم که خیلی‌ تجربهٔ بدی بوده و اون شخص با من صادق نبود. و بعدا فهمیدم که قبلا ارتباطات زیادی داشته و الان هم به این خاطر از لحاظ روحی‌ اوضاع خیلی‌ بدی دارم چون خیلی‌ امیدوار شده بودم و الان که گذشتشو فهمیدم...- با اینکه توی ایران یه فرهنگ مبنی بر آئین اسلام وجود داره و این همه هم سفارشات و راهنمایی‌ها در این زمینه وجود داره( مثل تو همین سایت) ولی‌ خیلی‌‌ها هم متاسفانه همون راهی‌ رو می‌رن که غربیها می‌رن و علاوه بر این چون توی ایران یه تضاد بین سنتها و مدرنیسم وجود داره متاسفانه خیلی‌ها با هم صادق نیستن. مثلا از خیلی‌ از خانوم‌ها در ابتدای آشنایی که می‌پرسی‌ که چیکار کردن و با کیا بودن میگن هیچی‌ و هیچ کس. من اینجا خواستم بپرسم به نظر شما حالا تو یه شهر مثل تهران یا یک شهرستانِ بزرگ این دوستیا در چه حده؟ چطوریه؟ بعضیا به من گفتن که تو ایران هم عادی شده این چیزا و اینکه خودم هم متاسفانه اینو تازگی تجربه کردم. این درسته که ۹۰% دخترا الان تو ایران دوست پسر دارن؟ یا اینکه اکثرا تجربهٔ جنسی‌ هم دارن قبل از ازدواج؟ من چون خیلی‌ وقته اروپا زندگی‌ می‌کنم متاسفانه تصویر درستی‌ از درون جامعه ایران ندارم. فکر کنم که اینجا شاید جای خوبی‌ باشه که بعضیا از هر قشر فکری در این مورد بنویسن. از نظراتتون ممنون میشم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید charm تشکرکرده است .

    charm (پنجشنبه 20 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.