با سلام، چند وقت پیش به خاطره مشکلی که برام پیش اومده بود این سایت رو بیدا کردم و در اینجا عضو شدم. یک تاپیک گذشتم که با نظرات خیلی مفید دوستان و کارشناسان مواجه شدم. به نظرم که این خیلی سایت خوب و ارزشمندیه. مخصوصاً که خیلی از این مسال رو با خیلی از اطرافیان هم نمیشه مطرح کرد. و اما اون چیزی که میخوام بنویسم یا بپرسم. من خیلی دوست دارم که از وطنم با یه خانوم مقید آشنا بشم که علاقه هم بینمون به وجود بیاد به قصد زندگی. یک بار همونطور که توی تاپیک قبل نوشتم سال گذشته اینکارو انجام دادم که خیلی تجربهٔ بدی بوده و اون شخص با من صادق نبود. و بعدا فهمیدم که قبلا ارتباطات زیادی داشته و الان هم به این خاطر از لحاظ روحی اوضاع خیلی بدی دارم چون خیلی امیدوار شده بودم و الان که گذشتشو فهمیدم...- با اینکه توی ایران یه فرهنگ مبنی بر آئین اسلام وجود داره و این همه هم سفارشات و راهنماییها در این زمینه وجود داره( مثل تو همین سایت) ولی خیلیها هم متاسفانه همون راهی رو میرن که غربیها میرن و علاوه بر این چون توی ایران یه تضاد بین سنتها و مدرنیسم وجود داره متاسفانه خیلیها با هم صادق نیستن. مثلا از خیلی از خانومها در ابتدای آشنایی که میپرسی که چیکار کردن و با کیا بودن میگن هیچی و هیچ کس. من اینجا خواستم بپرسم به نظر شما حالا تو یه شهر مثل تهران یا یک شهرستانِ بزرگ این دوستیا در چه حده؟ چطوریه؟ بعضیا به من گفتن که تو ایران هم عادی شده این چیزا و اینکه خودم هم متاسفانه اینو تازگی تجربه کردم. این درسته که ۹۰% دخترا الان تو ایران دوست پسر دارن؟ یا اینکه اکثرا تجربهٔ جنسی هم دارن قبل از ازدواج؟ من چون خیلی وقته اروپا زندگی میکنم متاسفانه تصویر درستی از درون جامعه ایران ندارم. فکر کنم که اینجا شاید جای خوبی باشه که بعضیا از هر قشر فکری در این مورد بنویسن. از نظراتتون ممنون میشم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)