به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 اردیبهشت 92 [ 17:11]
    تاریخ عضویت
    1390-7-17
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    1,939
    سطح
    26
    Points: 1,939, Level: 26
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 475 در 135 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    نقل قول نوشته اصلی توسط sarshar
    من اصلا عصبانی نشده بودم. ببخشید اگر عصبانی به نظر اومدم.
    منظورم انتقاد از شما نبود. چندتا پیشنهاد دادم برای اینکه خودتون احساس آرامش بیشتری پیدا کنید.همین.

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    سلام یکتا

    به جای اینکه به خاطر این احساس‌ نسبت به دیگران، خودت را سرزنش کنی، ریشه‌ها و دلایل حسادت‌ را شناسایی

    کن.بهترین راه برای اینکه حسادت را از خودت دور کنی، اینه که اعتماد به نفست را تقویت کنی.

    حسادت در نتیجه عدم اطمینان افراد به خودشون ایجاد می‌شه نه رفتار و اعمال دیگران.افراد خانواده و دوستان هر چه

    بیشتر پیشرفت کنندبهتر می‌تونند از شما حمایت کنند و اعتماد به نفس‌تون را بالا ببرند؛ پس به جای حسادت، به وجود

    شون افتخار کن.حسادت شما را عصبی وافسرده می‌کنه و باعث می‌شه نتونی پیشرفت کنی.

    برای داشته هات، شکرگزار باش و سعی کن راضی باشي و براي بهتر شدن تلاش كني.

    وقتی این حس به سراغت میادبه جای فکر کردن به اون، به این فکر کن که چه ضعف یا کمبودی در تو باعث به وجود

    آمدن این حس شده.یادت باشه شأن شما بالاتر از اینه که به دیگران حسادت کنی.

  3. 7 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 اردیبهشت 92 [ 17:11]
    تاریخ عضویت
    1390-7-17
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    1,939
    سطح
    26
    Points: 1,939, Level: 26
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 475 در 135 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    سلام به همه دوستان
    تك تكتون رو ميبوسم كه جواب داديد
    من هر وقت يك تاپيك ميزنم خيـــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــلي خوب به نتيجه ميرسم . از اين بابت خيلي خوشحالم
    ***********
    نتيجه صبحت شما دوست جونام اين شد كه:
    بهتره بيشتر به خودم فكر كنم و هر وقت چيزي ازارم داد تمركزمو روي خودم بزارم
    از مقايسه و اين چي گفت و اون چي گفت دست بردارم و سرم به زندگي خودم باشه
    تو مسائلي كه واقعا به من مربوط نيست به صرف خواهر شوهر بودن ، دخالت نكنم و نظر ندهم
    و جمله داملاي عزيزم : شأن من بالاتر از اینه که به دیگران حسادت کنم

  5. 13 کاربر از پست مفید yekta_b تشکرکرده اند .

    yekta_b (یکشنبه 23 بهمن 90)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 اردیبهشت 92 [ 17:11]
    تاریخ عضویت
    1390-7-17
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    1,939
    سطح
    26
    Points: 1,939, Level: 26
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 475 در 135 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    سلام دوستان

    شايد موضوعي كه عنوان ميكنم نياز به يك تاپيك جديد داشت اما به نظرم بي ربط به همين تاپيك نبود و همين جا مطرح ميكنم

    نميدونم حسادته يا توقعات براورده نشده يا دل ازردگي ... نميدونم
    كم و بيش همه در جريان هستيد كه من و همسرم يك دوران سخت اقتصادي و روحي رو پشت سر گذاشتيم خوب الان خداروشكر همه چيز تموم شده و اونم سر كارش برگشته ولي اينقدر تو اين مدت عقب افتاديم كه با حقوق و درامدهامون فقط بايد جبران مافات كنيم .دو تا مناسبت يعني سالگرد ازدواجمون و تولدم بي هيچ كادويي گذشت و خودم به خودم ميگفتم خوب شرايطشو نداره ايشالله سال ديگه ...اما با اين وضع اقتصادي و اوضاع حقوق ها ميدونم سال ديگه هم همينه.... البته من گربه كوره نيستم خوب ... واسه سالگرد ازدواجمون يك جعبه شكلات !!! و واسه تولدم تبريكات فراوان بهم داد!!!

    داداشم واسه تولد خانمش يك جشن دونفره مفصل تو يك رستوران با كادو گرون قيمت گرفت... و من همه ديشب رو گريه كردم ...ميدونم ميگيد يكتا بچه است پول پرسته ولي نه به خدا ...
    فقط دلم گرفت كه چرا شوهر من بايد اينجوري باشه
    الان 20 روزه كه همديگرد نديديم و اون ماموريته ...تا همين ديشب كه اين افكار بياد سراغم از دلتنگيش داشتم ميمردم اما الان كه دارم اينها رو مينويسم بغض و عصبانيت جاشو داده به دلتنگي

    بچه ها من چكار كنم؟ توقعم بي جاست؟ چجوري مثبت به اين مسائل نگاه كنم؟
    (فقط دعوام نكنيد كه منتظر يك تلنگرم كه باز گريه كنم ... تو اداره ابروم ميره)

    و از همه بدتر اينكه...من ديشب همه رو از پشت تلفن به روي شوهرم اوردم و اونم فقط گوش كرد و اخرشم گفت درست ميشه غصه نخور
    ولي مثلا يك كلمه نميگه من ميرم يك شغل دوم پيدا ميكنم و يا تلاشمو بيشتر ميكنم

  7. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    نقل قول نوشته اصلی توسط yekta_b
    الان 20 روزه كه همديگرد نديديم و اون ماموريته .
    خوب همین واست کافی نیست؟!!!!!!!!!!بیچاره داره واسه کی این همه زحمت میکشه؟
    گرفتن یک تولد مفصل زحمتش بیشتره یا بیست روز دوری از زندگی؟!!!!!!!

    بچه ها من چكار كنم؟ توقعم بي جاست؟
    خییییییییییلی خیییییییییلی بی جاست عزیزم.

    و از همه بدتر اينكه...من ديشب همه رو از پشت تلفن به روي شوهرم اوردم و اونم فقط گوش كرد و اخرشم گفت درست ميشه غصه نخور
    خوبه خودت داری میگی دیگه بدترین کار رو انجام دادی.

    ولي مثلا يك كلمه نميگه من ميرم يك شغل دوم پيدا ميكنم و يا تلاشمو بيشتر ميكنم
    آخه اصلا وقتی واسه کار دوم واسش مونده؟!!!
    باید این واست مهم باشه که تن هر دو نفرتون سالمه و دارین برای زندگیتون تمام تلاشتونو میکنید،نه اینکه تعداد شغلا واست مهم باشه! بی انصافی نکن، میتونست همین شرایط باشه اما به جای یه شوهر فعال یه شوهر بی خیال و خوابالو داشته باشی.
    خدا رو به خاطر همه نعمتهایی که بهت داده شکر کن.


    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  8. 8 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (پنجشنبه 31 فروردین 91)

  9. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 شهریور 92 [ 22:10]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    1,668
    سطح
    23
    Points: 1,668, Level: 23
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    590

    تشکرشده 585 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    كافيه خودتون رو جاي همسرتون بگذاريد كه 20 روز دور از خانواده بوديد و فرض كنيد ايشون در جايگاه شماست و به خاطر اين مسئله ذهن شما را بهم ميريزه. چه فكر و احساسي در مورد او مي كنيد كه به فكر آرامش شما نيست؟

    الان زمانه اي هست كه زن و مرد كنار هم كار مي كنند، شما هم به نظر زن توانمندي مياين كه مشغول به كار هستيد. آيا به خودتون روا ميدونيد كه از وقت آسايشتون و در خانه و كنار خانواده بودن بزنيد و با كار دوم، نياز هاي غير اساسي زندگي همسرتون رو برآورده كنيد؟

    از وجود همسر و زندگيتون لذت ببريد، اين دنيا بايد جاي لذت و آرامش و احساس هاي مثبت باشه نه چيز ديگه. قدر زندگيتون رو بدونيد

    در مورد زندگي برادرتون هم ايشالا كه خيلي باهم خوشن ولي آواز دهل از دور خوش است! اون ها هم مشكلات مخصوص به خودشون رو دارن حتما". اين حس مقايسه رو از بين ببرين

  10. 4 کاربر از پست مفید mr6262 تشکرکرده اند .

    mr6262 (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  11. #7
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 10 آبان 92 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    196
    دستاوردها:
    500 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    285

    تشکرشده 366 در 142 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    شدیدا متوقع هستید!

    چرا به جای اینکه ایشون برن دنبال کار دوم و سوم، که شما هدیه ی گرون تر دریافت کنید، شما نمیرید دنبال کار اول؟

  12. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 اردیبهشت 92 [ 17:11]
    تاریخ عضویت
    1390-7-17
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    1,939
    سطح
    26
    Points: 1,939, Level: 26
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 475 در 135 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    @ Rude Boy: من كارمند رسمي شركت نفتم جناب خوبه گفتم ادارم

    *************************
    @ افتاب همدرد : مينا جون حرفات درست اما تو اگه جاي من بودي ناراحت نميشدي؟؟ خدا وكيلي راستشو بگو
    من ممنون و شاكر خدا هستم كه خيلي چيزهايي دارم كه واقعا منو يك زن خوشبخت كرده ... اما اين قضيه هم خيلي داره ازارم ميده
    صبح كه بهش زنگ زدم يك كم حال و احوال كرديم بعد بهش ميگم از حرفهاي ديشبم دلخوري؟
    يك كم فكر كرده ميگه.. به خدا يادم نمياد چيا ميگفتيم ...منظورت كدوماست؟

    ***************
    از mr6262 عزيز هم خيلي ممنونم

    ****************************************
    خوبه گفتم دعوام نكنيد

    اصلا بحث هديه گرفتن نيست
    بحث اينه كه ... يك نيازه .... ميفهميد چي ميگم؟

  13. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    نقل قول نوشته اصلی توسط yekta_b
    @ افتاب همدرد : مينا جون حرفات درست اما تو اگه جاي من بودي ناراحت نميشدي؟؟ خدا وكيلي راستشو بگو
    چرا ناراحت میشدم اما خودم خودمو نصیحت میکردم تا ناراحتیم کم شه و به شوهرم چیزی نگم.
    اما یکتاجون،مطمئنی خانوم داداشت واقعا از ته دل خوشحال بود؟(که البته خدا کنه باشه)
    اما من که گاهی اوقات پیش اومده،که از افرادی هدیه های خیلی گرون گرفتم،ظاهرا هم خوشحال بودم اما دوست داشتم اونا رو با چیزای خیلی ساده تری عوض کنم.به قول خودت خداوکیلی، تا حالا این حسو نداشتی؟


    صبح كه بهش زنگ زدم يك كم حال و احوال كرديم بعد بهش ميگم از حرفهاي ديشبم دلخوري؟
    يك كم فكر كرده ميگه.. به خدا يادم نمياد چيا ميگفتيم ...منظورت كدوماست؟
    خوب خدارو شکر
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  14. 3 کاربر از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده اند .

    آفتاب همدرد (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  15. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: حسادت يا توقع بيجا؟! چگونه اين احساسات بد را ريشه كن كنم؟( لطفا راهنمايي كنيد)

    وای یکتا چیکار کردی ....................

    به خاطر یه تولد که داداشت گرفت اینطوری با شوهرت برخورد کردی؟؟؟؟

    همه رو به روش اوردی و طفلک فقط گفت درست میشه؟؟ الهی....


    آره هم حسادته هم توقع بیجا هم مقایسه بیجا ............

    بخدا خیلی شوهرت فهمیدست............

    بریز دور این مقایسه ها رو

    تو رو خدا بریزید دور این چشم و هم چشمی ها رو

    قدر همچین شوهری رو بدون این دفعه به روت نیاورد مطمئن شو دفعه دیگه

  16. 7 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (پنجشنبه 31 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور مي تونم همسرم رو به خونه برگردونم و از جدايي منصرفش كنم؟
    توسط Sh.mohtasham در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 تیر 94, 19:53
  2. راهنمايي براي خريد كادو سالروز تولد همسر
    توسط matin95 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 آذر 92, 11:18
  3. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 16:21
  4. اولين صحنه رمانتيك بعد از آشنايي با همسر تون
    توسط farzane-khaterat در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 مرداد 91, 14:58
  5. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 13:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.