ببخشید شما خودتون هم گویا چندین دوست دختر داشته اید؟ آیا شما خودتان هم چنین روابطی در گذشته نداشتید؟
تشکرشده 5,967 در 1,568 پست
ببخشید شما خودتون هم گویا چندین دوست دختر داشته اید؟ آیا شما خودتان هم چنین روابطی در گذشته نداشتید؟
deljoo_deltang (دوشنبه 17 بهمن 90)
تشکرشده 91 در 38 پست
شما اگر ازاینکه روابط سکسی داشتن درگذشته ناراحتین باید ببینید که دلیل اصلی برقراری این رابطه ها واقعا چه بوده؟1.بدلیل نیاز خود و سرگرمی؟! یا 2.گول خوردن و خام شدن از طرف پسران؟
هستند دخترانی که به بهانه ی ازدواج خام پسرانی میشوند و از روی اجبار و بخاطر از دست ندادن اون تن به اینجورروابط میدهند ولی بخاطر آبروی خود نمیخوان این موضوع رو به زبون بیارند.میشه گفت فقط سادگی کردند.
تشکرشده 19 در 11 پست
سلام و با تشکر از همهٔ دوستان عزیز. مریم ممنون از داستان زیبا. سالها بود که از خدا میخواستم که عاشق یکی بشم و باهاش ازدواج کنم ولی....
حامد عزیز شما مطمئنید که اون یکی تاپپیک من پاک شده؟ و چطور میشه خواهش کنم که متنشو به من بدن چون متن اونو ندارم یا اینکه دوباره فعال بشه؟ من اینجا تازه واردم یعنی نمیشه ۲ جا سوال کرد؟ چون به این مساله در واقع از ۲ بعد میشه نگاه کرد. چون مشکلات بیشتر مربوط به روابط قبل از ازدواجه. خسته دل: فکر کنم هر دوش بوده چون برام یه توضیحی داده یعنی اینکه با بعضیا به قصد ازدواج آشنا شده و با بعضی دیگه هم از سر خوشگذرانی...ولی مدام گفته که پشیمانه. دلجو من هم این روابط رو داشتم. البته متأهل بودم و غیر از اون (بعد از جدا شدنم بوده) کوتاه مدت بوده.(تو اروپا صیغه کردم)
الان بیشتر از لحاظه روحی مشکل دارم و خیلی سخت میگذره. از خدا فقط میخوام که آرامم کنه..
charm (پنجشنبه 20 بهمن 90)
تشکرشده 132 در 64 پست
میتونی در قسمت پایین مستقیما" از طریق لینک "ارتباط با ما" یک ایمیل به مدیر همدردی بفرستی
در ضمن اینجا عده ی بسیار کمی مشاور با مدارک تحصیلی خاص هستند،من فقط به یکیشون مطمئنم اونم فقط خود مدیر همدردی هست.
بقیه از جمله من اکثرا" اشخاص عادی هستند. موفق باشی.
من ا... توفیق
تشکرشده 5,967 در 1,568 پست
ببخشید من اصلا قصد توهین نداشتم و سوالم صرفا به این خاطر بود که آقای charm رو با موقعیتی که خودشون نیز در اون قرار داشتند اشنا کنم در حالیکه الان این دودلیشون به اون خانم برمی گرده . البته خوب صیغه کردن با دوست بودن متفاوت است.
deljoo_deltang (دوشنبه 17 بهمن 90)
تشکرشده 132 در 64 پست
آفرین به نکته مهمی اشاره کردی،منم میخواستم بدونم که خانم به دوستیهای قبلیش اذعان کرده یا همزمان با چند نفر دوستهنوشته اصلی توسط deljoo_deltang
اصلا" ناراحت نباشید سوالتون کاملا" درسته در حقیقت از شما تشکر هم میکنم،ولی بحث اینه که چرا تبعیض چرا خودخواهی؟
بحٍث اینه که دقیقا" همون چیزی که تو امضاتون نوشتید عکس اون اینجا رعایت میشه.
فکر میکنید با این کارها چیزی درست میشه؟ من خودم بخاطر علاقم به روانشناسی و مطالعم در این بخش میخواستم توی این تالار عضو شارژی بشم که به خاطر رفتارهای زننده بعضی به اصطلاح کارشناسان و مدیران انجمن ها منصرف شدم.
تشکرشده 5,967 در 1,568 پست
آقای charm شما که به خدا معتقدید توکلتون رو به خدا کنید. امیدوارم کسی که واقعا لیاقتتون رو داره نصیبتون بشه. اما در مورد دختر خانمی که فرمودید. شما 13 سال با ایشون اختلاف سنی دارید. ایشون الان در اوج شیطنت و هیجانات احساسی هستند و شما الان شاید مسائلی که برای ایشون جذاب هست رو نپسندید. به نظر من به این تفاوت سن خیلی بیشتر توجه کنید.
و در مورد اون خانم هم لطفا در مورد خانوادش بیشتر تحقیق کنید. یک دختر از یک خانواده ابرو دار در ایران راحت تن به روابط چندگانه نمی دهد. سعی کنید بیشتر و با دقت بیشتری بررسی کنید.
deljoo_deltang (دوشنبه 17 بهمن 90)
تشکرشده 19 در 11 پست
نه ایشان به دوستیهای گذشتش اذعان کردن، ( همین چند وقته پیش) چند ماه پیش زمانی بود که ایشان هنوز با یکی دو نفر از پسرایی که قبلان بهاشون بوده ارتباط تلفنی داشت که بعد از اینکه من متوجه شدم، گفت که پشیمانه و اشتباه کرده. و خواست که ببخشمش...من هم بعد از یه زمان چون خیلی دوستش داشتم بخشیدم و ادامه دادیم ولی خیلی هم اسون نبود و خیلی اوقات پشیمان میشودم از اینکه باهاشم. و بهش شک میکردم، ولی از اون موقع تا حالا دیگه چیزی ازش ندیدم و اینکه واقعا عوض شده و اینو مطمئنم چون از جاهای دیگه شنیدم. ولی گذشتهٔ خودشو که بهم گفت چند وقته پیش که فکر نمیکردم اینجوری بوده باشه. و انتظارشو نداشتم....
تشکرشده 1,864 در 493 پست
زن و شوهر دارن تو یه خونه با هم زندگی میکنن و خیانت میکنن و هیچ کس هم نمی فهمهنوشته اصلی توسط charm
حد اقل هفته ای یکی تو این تالار نمونه هست از خیانت زن ( خیانت مرد را زنها زودتر میفهمن تا برعکسش ) اونوقت شما تو ی کشور دیگه میگی دیگه بعد اون هیچی نبوده اینو مطمئنم
نه تنها روابط قبلی داشته که همزمان با شما هم روابطی داشته
کدوم پسری هست که باهاش سکس داشته باشی و بعدش ارتباطتون بشه تلفنی؟
خودت مردی ، از دید خودت بگو
میشه از آخر به اول رفت؟ اول با کسی سکس دشت بعد فقط ارتباط تلفنی؟
اختلاف سن هم که هست
شاید واقعا بخواد سالم زندگی کنه ولی شاید هم نخواد یا نتونه
اگر این توانایی را در خودت میبینی که اگر حالت دوم شد راحت خودت را جمع و جور کنی برو جلو
به قول حامد دانشجو من باشم این کار را نمیکنم
اگه واست مهم نبود اشکالی نداشت ولی میگی واست مهمه
زندگی اون بنده خدا را هم خراب نکن
شاید یکی پیدا شد همینطوری و با همین شرایطش خواستش
پیدا (چهارشنبه 26 بهمن 90)
تشکرشده 132 در 64 پست
نمیدونم چی بگم،ولی تا کاملا" مطمئن نشدی هیچ اقدامی نکن،بهتره فعلا" صبر کنی تا ببینی کار به کجا میکشه،قطعا" اگر من هم ببینم که چشمان و گوشهایی هستند که بر کارهای من نظارت میکنند کار خلافی از من سر نمیزنه،امیدوارم ناراحت نشید ولی شما بر خلاف سنتون خیلی احساسی عمل میکنید.
در هر صورت با توصیفاتی که شما کردید من به شخصه این شخص رو تایید نمیکنم به بقیه کاری ندارم.توکلتون به خدا باشه.
من ا... توفیق
mosaferan (سه شنبه 18 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)