به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 04 فروردین 91 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1390-11-07
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    866
    سطح
    15
    Points: 866, Level: 15
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 118 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array

    قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    دوست من سلام.لطفا حکایت پستی که لینکش را در ذیل گذاشتم را تا انتها بخوانید بعد فکر کنید چقدر توانایی دارید..........

    http://www.hamdardi.net/thread-19858-post-192198.html#pid192198


  2. 3 کاربر از پست مفید دکتر حسابی تشکرکرده اند .

    دکتر حسابی (جمعه 14 بهمن 90)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    به پایین نگاه کردن نه تنها سودی نداره بلکه انگیزه پیشرفت م از آدم می گیره.آدم وقتی نقصی داره باید در صدد جبران

    باشه نه اینکه با دیدن کسی که نقص بیشتری داره نقص خودشو فراموش کنه.البته نقص واقعی.

  4. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 14 بهمن 90)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    1,073
    سطح
    17
    Points: 1,073, Level: 17
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    217

    تشکرشده 219 در 79 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    به پایین نگاه کردن نه تنها سودی نداره بلکه انگیزه پیشرفت م از آدم می گیره.آدم وقتی نقصی داره باید در صدد جبران

    باشه نه اینکه با دیدن کسی که نقص بیشتری داره نقص خودشو فراموش کنه.البته نقص واقعی.
    فرهنگ 24عزیز
    خودتونم اشاره کردید که نقض واقعی این که ادم قدش کوتاه نقض نیست بلکه بعضی وقتا حسن هم هست فکر کنم منظورتان اینه که ادم باید در صدد جبران اشتباهات و شکست ها باشه و از بین بردن عیب ها باشد نه نقض ها .
    منظور بچه ها از گفتن این حرفا این نبود که به دنبال پیشرفت نباشیم بلکه بچه ها میخواستن که یک جورایی بگن ناشکری کردن خوب نیست و این که با دیدن ادمهایی که از سلامتی بهره کمتری برده اند میتواند مارا شکرگزار کند به سلامتی و داشته هایمان و اینکه گاهی هم این ادمها از من و شما موفقیت های بیشتری داشته اند و این نگاه کردن به پایین نیست.

  6. 6 کاربر از پست مفید مریم و بابا لنگ دراز تشکرکرده اند .

    مریم و بابا لنگ دراز (جمعه 14 بهمن 90)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 اردیبهشت 91 [ 00:38]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,008
    سطح
    17
    Points: 1,008, Level: 17
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 52 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    مهران جان فعلا تو سن رشد هستی و اگر خودت اراده کنی قطعا چند سانت به قدت اضافه خواهد شد .

    به من هم تا 2-3 سال پیش به خاطر قد بلند و لاغر بودنم میگفتن بابا لنگ دراز یا نردبون

    من ناراحت میشدم ولی به روشون نمیاوردم .تا اینکه خودشون نا امید میشدن .اگه میفهمیدن من اعصابم بهم میریزه بازم تکرار میکردن .

    برای اینکه دیگه این حرفا پیش نیاد تو 2-3 سال 15-20 کیلو وزنمو اضافه کردم +ورزش .الان دیگه کسی جرات نمیکنه مسخرم کنه
    حرفای دیگران رو نشنیده بگیر .حتی اگر از درون میسوزی به روشون لبخند بزن .کلا یه سری آدم هستن که سادیسم دارن .از حرص خوردن دیگران لذت میبرن.اگه ببینن تو حرص نمیخوری خودشون حرص میخورن .

    برای کوتاه مدت .
    کفشهایی بپوش که کفه ی ضخیم دارن .همین 3-4 سانت قدتو بلند تر نشون میده .
    لباسهایی بپوش که آویزون نباشن.لباس راه راه (عمودی) هم لاغرتر نشونت میده هم قد بلند تر.
    در بلند مدت
    وزنت رو کم کن .هرچی وزنت بیشتر باشه کوتاه تر به نظر میرسی.
    ورزشهای کششی انجام بده .(الان تو سن رشد هستی نذار دیر بشه )
    به متخصص غدد مراجعه کن .قطعا راهکاری برای افزایش قدت ارائه میده .

    اگر سریع اقدام کنی قطعا قدت بلند تر میشه .2 سانت یا 10 سانت .مهم اینه که تلاشت رو کردی.





  8. کاربر روبرو از پست مفید meshky تشکرکرده است .

    meshky (جمعه 14 بهمن 90)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 بهمن 90 [ 13:38]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    770
    سطح
    14
    Points: 770, Level: 14
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    سلام (ببخشید دیشب اونقدر حالم بد بود حتی سلام یادم رفت)
    از صبح دارم رو ورودم کار می‌کنم، اولش که با رمزی که انتخاب کرده بودم وارد شدم قبول نکرد چندین بار رمز جدید گرفتم اما باز روز از نو... دیگه مجبور شدم با اضافه کردن یه n جدید با نام جدیدی وارد بشم... کمکم کنید می‌ترسم خارج بشم باز نتونم بیام...
    می‌گفتم که: خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم از این که این‌جا رو پیدا کردم، اصلا فکر نمی‌کردم این همه دوست مهربون برام پیدا بشه، حرفاتون خیلی روم تأثیر گذاشت، خودم اکثر این حرفا رو به خودم می‌زنم اما تو مغزم فرو نمی‌ره، البته بارها خودمو تسکین دادم و چند روز به خوشی گذروندم اما با یه حرکتی مثل حرکت دیشبی باز زخمش نو شده... من نمی‌دونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم، از هم‌دردیتون، از دل‌داریتون، از راهنماییتون... براتون آرزوی خوشبختی می‌کنم...
    بارها تو مدرسه شده که وقتی هم‌کلاسی رو که از دوستش کم گرفته و ناراحته می‌بینم می‌رم پیشش و می‌گم هیچ‌وقت نگو فلانی از من بیش‌تر گرفت، بلکه بگو فلانی‌ها ازم کم گرفتند، اونوقته که به خودت می‌یای و به نمره‌ای که گرفتی احساس غرور پیدا می‌کنی و سعی در بیش‌تر کردنش هم خواهی داشت... و این دقیقا نظیر مثال‌های شما بود از قبیل کسانی که از نعمت صحت و سلامتی محرومند و حتی از من هم کوتاه‌ترن، کاملا درک می‌کنم اما نمی‌تونم رو خودم پیاده کنم، عالم بی‌عملم... اما باز خدا رو شاکرم اون سه سال سیاه زندگیم رو تموم کرد، اون سه سال اون‌قدر بد و زجرآور بودند که من خیلی چیزا از اون سالا تو یادم نیست اما تموم شد، خدا رو شکر... چند وقت پیش یه خانمی تو یه برنامه تو یکی از کنال‌های ترکیه صحبت می‌کرد (به چند زبان مسلطم) از دختری می‌گفت که کوتوله‌ست و برای عمل جراحیش پول تهیه کرده بودند و تا خواسته بودن بهش تقدیم کنن رد کرده بود گفته بودن چرا رد می‌کنی؟ گفته بود: من با این کوتوله بودن با خدای خودم ارتباط قوی‌ای پیدا کردم و نمی‌خوام این ارتباطو قطع کنم، برام دیگه قد مهم نیست... بعد اون برنامه من کلی شکر کردم و روحیه گرفتم اما با یک‌باری که کنار دوستام خودمو اون زیرا احساس کردم روحیه منفیم باز برگشت... شایدم از موقعیت سنمه... بازم می‌گم به خودم و قبول دارم که باید حرف و تمسخر بعضیا رو به هیچ بزارم و هی به خودم می‌گم که دیوونه تو بیش‌تر از اونا می‌فهمی تو سه سال ترک تحصیل کردی اما هنوزم شاگرد اول کلاسی، ببین که تو کی هستی و اونا کین، هی از برتری خودم یاد می‌کنم اما، دست خودم نیست، دلم آروم نمی‌شه... تا حالا به کسی چپ نگاه نکردم و تا حالا دل کسی رو نشکوندم، با همه مهربونم، گاهی حس می‌کنم این مهربونیم هم کمکی می‌شه کوتاهیم بیش‌تر مورد تمسخر قرار بگیره... اما خب همه رو خوب درک می‌کنم و همیشه خودمو جای فرد مقابلم قرار می‌دم... و می‌دونم که اگه دلشو با حرفی بشکنم اونم مثل من که بارها دلم شکسته و زجر کشیدم، زجر می‌کشه...
    از بچه‌گی به فوتبالو این‌چیزا علاقه نداشتم زمانی باید علاقه پیدا می‌کردم که متأسفانه افسرده شدم و وسواس گرفتم و موندم تو خونه، دیگه هیچ استعدادی ندارم چند بار که بازی کردم خوب مسخره شدم و دیگه حتی کسی حاضر نیست باهام بازی کنه!!! دیگه نمی‌خوام برم سراغ فوتبال و والیبال و بستکبال چون با این سنم حتی نمی‌تونم به اندازه یه بچه استعداد بازی داشته باشم... ورزش... متأسفانه وقتشو پیدا نمی‌کنم، برنامه‌م غلطه شاید... البته چندبار صبح‌ها رفتم پارک از دستگاه‌های ورزشی استفاده کنم اما مثلا تا بارفیکس خواستم برم حتی دستم بهش نرسید، نگاه‌های سنگین و تمسخرآمیز دیگران رو دیدم و دیگه از قید اونم گذشتم...
    اما واقعا حرفاتون خیلی بهم حس خوب و روحیه‌ی مثبتی داد، ارداده‌مو قوی‌تر کرد... مرسی از شما... ممنون از راهنمایی‌هاتون... فکر می‌کردم کسی که قدش کوتاهه کسی تحویلش نمی‌گیره حتی این‌جا!!!... حتما در این نزدیکی به یه متخصص غدد مراجعه می‌کنم... دوستتون دارم، براتون آرزوی موفقیت می‌کنم، برم ببینم متخصص چی می‌گه... توکل به خدا...

  10. 9 کاربر از پست مفید Mehrannn تشکرکرده اند .

    Mehrannn (جمعه 14 بهمن 90)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    یه چیزیم من بگم؟:P
    یکی از فامیلای ما قد خیلی کوتاهی داشت اما اعتماد به نفسش عالی بود عالیا نه خوب،یه مهندسیه خیلی خوب تو شریف قبول شد و بعدشم ادامه تحصیل داد و الان هم داره دکترا میخونه،خیلی هم به تیپش میرسه.
    انقدر که به اون آقای دکتر آقای دکتر میگن به هیچ کس تو فامیلمون نمیگن(باز حسادت بنده گل کرده)

    چون خودش به خودش احترام میذاره باعث شده بقیه هم بهش احترام بذارن

    خودش با رفتارش باعث شده کسی بهش هیچی نگه و مسخرش نکنه که بماند، حسابی هم تحویلش بگیرن
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  12. کاربر روبرو از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده است .

    آفتاب همدرد (شنبه 15 بهمن 90)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اردیبهشت 91 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1390-10-17
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    1,079
    سطح
    17
    Points: 1,079, Level: 17
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    132

    تشکرشده 132 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    خواهش میکنم مهران منم برات آرزوی موفقیت میکنم
    دیدی چه ساده بود!

    منه حقیر که کسی نیستم ولی دیدی دوستان چقد نظرات خوب گذاشتن!این نشون میده مشکلت چقدر ساده

    میتونه حل بشه،قبول کن که تو زندگی به مشکلات بزرگتری میشه برخورد، اگه در برابر مشکلات اینجوری خودتو ببازی

    چطوری میخوای بعد از ازدواج یه خانواده رو جمع کنی؟!

    پس نگران نباش و بعد قدم گذاشتن تو راه زندگی وسعی و تلاش به خدا توکل کن.یادت باشه توکل بدون عمل بی فایده است .


    من ا... توفیق

  14. 3 کاربر از پست مفید mosaferan تشکرکرده اند .

    mosaferan (یکشنبه 16 بهمن 90)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 23 بهمن 90 [ 13:38]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    770
    سطح
    14
    Points: 770, Level: 14
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    خواهش می‌کنم برادر عزیز، خیلی کمک کردین، با اینکه هرروز افکار منفی به سراغم میاد اما من تا حد زیادی الان می‌تونم جلوش رو بگیرم، توکل به خدا
    برام دعا کنید...

  16. کاربر روبرو از پست مفید Mehrannn تشکرکرده است .

    Mehrannn (یکشنبه 16 بهمن 90)

  17. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    چند روز پيش توي يك ون مسافر بودم و داشتيم از كنار ميدون ولي عصر مي گذشتيم. چشمم به دو تا پسر جوان افتاد كه از اونور خيابون داشتن ميومدن اين ور...به وسط دو تا لاين كه رسيدند نگاه كردم ديدم قد يكيشون از اون يكي كوتاهتره شايد هم قد شما...خيلي هم به خودش رسيده بود... پيش خودم يه حرفهايي شبيه حرفهاي شما فكر كردم... گفتم شايد از اينكه از دوستش كوتاهتره ناراحته... دقيقا در همون لحظه ديدم اين پسر دست پيرمردي رو از همونجا كه وايستاده بود گرفت و آروم از خيابون ردش كرد... لبخندي زدم و در دلم براش آرزوي خوشبختي كردم...
    فكر مي كني چند نفر ممكنه مثل من كه براي اون آقا دعا كردم، براي تو آرزوي خوشبختي كرده باشن؟ شايد هم اون آقا پسر خود شما باشي!...
    اين رو بدون اگر خدا چيزي رو بهت داده حتما بايستي مي داده و اگر نداده حتما نيازت نبوده...
    موفق باشي

  18. 3 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (یکشنبه 16 بهمن 90)

  19. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: قد کوتاه، درد بی‌درمان یا...

    اقا مهران همه خیلی خوب راهنماییت کردن فقط سه تا نکته رو میخوام بگم.
    حواست باشه مهربونی هم مثه هر چیز دیگه ای باید حد و حدود و چارچوب خودشو داشته باشه و همچنین علت محبت.
    منظورم اینه که از ترس اینکه مسخرت کنن مبادا در مقابل دیگران کوتاه بیای.هر جا حقت میدونی حقت رو بگیر البته به روش درست.

    دوم این که لباس پوشیدن روی اندام خیلی تاثیر داره.شما برای اینکه بلندتر به نظر بیای باید لباسهایی که راه راه عمودی دارن بپوشی.اینجوری بلندتر و لاغرتر به نظر میای.

    سوم:شنیدی میگن از هر چی بترسی همون سرت میاد.یه دوست داشتم خیلی روی گرد و خاک کفش حساس بود.هر روز کفشاشو واکس میزد و همش میترسید مبادا کسی پا رو کفشش بذاره،اتفاقا وقتی با دوستام گروهی بودیم همه غیرعمد فقط پا رو کفش اون میذاشتن.بنده خدا خیلی غصه میخورد و میگفت چرا رو کفش شماها پا نمیذارن؟ادم ازهرچی بدش میاد انگار سرش میاد.

    انشاا... با تمرین تمرکزت رو ازترس از مسخره شدن برمیداری،من مطمئنم کم کم میبینی انگار کسی به قدت توجهی نمیکنه و از تمسخر خبری نیست.

  20. 4 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (یکشنبه 16 بهمن 90)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احساس میکنم همسرم خیلی درگیری فکری داره وتحت فشار کاریه.میخوام کمکش کنم
    توسط آناهیتا۲۷ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 آذر 96, 13:08
  2. قد کوتاه اخه چرا خدا
    توسط mahmoud777 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 دی 92, 11:14
  3. کبوتر با کبوتر، باز با باز
    توسط lord.hamed در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 فروردین 92, 16:06
  4. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02
  5. می خوام برگردم خونه پدرم ..ی مدت کوتاه
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 60
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 آذر 91, 17:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.