اكثر بازنشستگان ، خودشان و عيال شان و بيماري ها از يك طرف ، تحصيل فزندان و بعد بيكاري آنها ، ازدواج فرزندان و هزار درد بي درمان ديگر .
فقط سري به دانشگاه آزاد بزنيد و استيصال مردم غيرت مند ما را ببينيد و يا نه سري به يك بيمارستان بزنيد و ببينيد چگونه براي درمان پول رو ميزي و زير ميزي دريافت مي شود .






پاسخ با نقل قول




علاقه مندی ها (Bookmarks)