سلام کسی میتونه به من بگه از کجا میتونم بفهمم که آیا کسی را که دوست دارم واقعا و از ته دل دوسش دارم یا فقط چون اون منا دوست داره منم فکر میکنم دوسش دارم اینم بگم میدونم که اون واقعا منا دوست داره منم عاشق ظاهرش نشدم این عشقش منا جذب کرد
سلام کسی میتونه به من بگه از کجا میتونم بفهمم که آیا کسی را که دوست دارم واقعا و از ته دل دوسش دارم یا فقط چون اون منا دوست داره منم فکر میکنم دوسش دارم اینم بگم میدونم که اون واقعا منا دوست داره منم عاشق ظاهرش نشدم این عشقش منا جذب کرد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)