سلام دوستای خوب همدردی
ازوقتی اینجا اومدم خیلی سعی کردم خودمو بشناسم و این تالار خیلی برام اموزنده بوده.
حالا میخوام هر کی پستی از من خونده ازم انتقاد کنه.چون میخوام سایه تاریک وجودم رو کشف کنم.
پس منتظر انتقادهای منصفانه تون هستم.لطفا دلیلش رو هم بنویسین.
من اینجام ...منتظر ترکش های احتمالی
پیشاپیش بابت منتقل نشدن این تاپیک به ناکجااباد (انجمن ازاد) ممنونم.
اگه دلخوری ازم داشتین هم میتونین بگین.
خدایا بهم کمک کن خودمو خوب بشناسم و همه وجودم رو با تموم خوبیها و نواقصش بپذیرم.ازت میخوام این قدرت و شهامت رو بهم بدی..










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)