
نوشته اصلی توسط
cent_os
دلیل اومدنم اینه که 1 توصیه به 2 تا بهار همدردی بکنم به عنوان جنس مخالف...
شما خانم ها بسیار زیبا به امر ازدواج می اندیشید و برای من جالب و قابل تحسین هست.اما نکته ای که هست اینه که حتما در ازدواج شدیدا احتیاط کنید!از اونجایی فاکتور اصلی شما اخلاق هست ،بهتره بیشترین تلاشتون رو تو مرحله شناخت خواستگار بزارید.من پسر های زیادی رو در اطرافم می شناسم که وقعا باید بهشون مدرک فوق دکترا بازیگری داد!90 درصدشون هم دکترا سخنرانی میگیرند!!...نیمخوام این بازیگری رو بد بدونم ، یا سخن رانی رو نفی کنم چون برای جنس پسر توی جامعه ،بخصوص بخش کار به نظر با اوضاع فعلی کار در ایران لازمه ،اما اگر این بازیگری وارد پروسه ازدواح بهشه اولین نفری ضرر میکنید شما 2 بهار همدردی هستید.(و خانم های دیگه همدردی که اینگونه به امر ازدواج می اندیشند)
راه کار من هم اینه که شما برای تشخیص بازیگر واقعی باید اون رو توی موقعیت ها و وضعیت های مختلف قرار بدید.که نیازمند یه پروسه 2-3 ماهه شناخت هست.بیشتر در مورد اقایون و خصوصیات اخلاقیشون مطالعه کنید(مثلا مقاله به زبان انگلیسی میخوندم که اقایون چندین برابر خانم ها دروغ میگویند!نمونه یه خصوصیت خاص!)
مشاوره حضوری هم بسیار مناسب هست ،البته بعد از گذشتن مراحل اولیه شناخت و نه در ابتدا امر!چون شما باید از مشاور بخواهید که در چه ضمینه هایی فرد مورد نظر رو به چالش بکشه..
علاقه مندی ها (Bookmarks)