RE: شوهرم بچه نمی خواد...
سلام حق طلب عزیز
به نظرم به زور و با اختلاف یک از دو نفر که نمیشه بچه دار شد.
من خودم 23 سال دارم و 3 ساله ازدواج کردم و مشکلی دارم که پیش هر دکتری رفتم گفتن باید تا 25 سالگی زایمانت رو کرده باشی.منم مثل شما افتاده بودم تو هول و هراس که چی میشه و چی نمیشه چون اصلا اصلا موقیعت بچه دار شدن نداشتیم و نداریم
اما یکیم که فکر کردم دیدم خدای بزرگ مطمئنا منو تنها نمیذاره.اگه اون بخواد من 60 سالگیم هم میتونم بچه خوب و سالم به دنیا بیارم.باید بهش اعتماد داشته باشی.توکل کن به خدا.
من از وقتی خودم و زندگیم رو سپردم دست خدا همه چیز داره روز به روز برام بهتر میشه.
پس نگران نباش.وقت بچه درا شدن دکترا و ماماها تعیین نمیکنن.این خداست که هرچی بخواد همون میشه
توکل به خودش.خودتو بنداز تو آغوشش اونوقت میبینی که چه طور همه چی درست میشه
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)