سلام
من سوالی که دارم در رابطه با استادمه
ایشون مسن هستن و دخترشون همسن ماهاس
خیلی هم محترم و متینن و در این مورد شکی ندارم
اما یکی دو بار اس ام اس جک برای من فرستادن که من راستش شوکه شدم
چون استاد من اینقدر ساده هستش که حس می کردم اصلا شوخی کردن بلد نیست
البته مطمئنم که منظور خاصی ندارن و جوکاشون هم معمولیه و چیز خاصی نیست
شوخی با همشهریای منه
راستش خودم که خوندم که از خنده مردم
ولی مشکل اینه که من نمی دونم چه عکس العملی نشون بدم
استاد من کلا دلش می خواد با دانشجوهاش رابطش خوب باشه همیشم مثل پدرا ماهارو نصیحت می کنه می دونم دلیل این جوکاشم همینه
اما من نمی دونم چه جوابی بدم
اگر بخوام هیچ نگم که این یکی دوبار همین کارو کردم
حس می کنم شاید توهین به استادم باشه و ناراحت بشه چون مطمئن مطمئنم که منظور بدی نداره
خوب اگر دوستام باشن منم واسشون یه مطلب جالب می فرستم ولی استادمه خجالت می کشم نمیشه . نمی دونم به نظر شما باید چه کار کنم









علاقه مندی ها (Bookmarks)