به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1389-3-03
    نوشته ها
    309
    امتیاز
    4,602
    سطح
    43
    Points: 4,602, Level: 43
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 148
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    953

    تشکرشده 977 در 191 پست

    Rep Power
    48
    Array

    مال من و تو نداره؟؟؟؟؟ گیج شدم بخدا

    دوستای عزیزم سلام.چند روزی هست دوباره درگیر یه مسئله شدم یا بهتر بگم شدیم... بذارین واضح توضیح بدم. تابحال تایپیک های متعددی در مورد حقوق زن و مرد و نحوه خرج کردن و ... باز شده و زیاد در اینباره صحبت شده...
    راستش من از پارسال قبل اینکه عقد کنم در این تایپیک ها حضور فعال داشتم و میخاستم رفتار و عملکرد درست رو یاد بگیرم .چون منم شاغل بودم و داشتم وارد زندگی مشترک میشدم و نمیخاستم اشتباه کنم که بعدها همسرم مسئولیت پذیر نباشه و...
    حتی یکی دوباری هم خودم تایپیک باز کردم که خیلی هم استقبال شد..
    الان حدود 5ماهی میشه باهمسرم رفتیم زیر یه سقف و زندگی مشترکمونو شروع کردیم .همونجور که خیلی هاتون میدونین و قبلا گفتم تا عید امسال همسرم درگیر چک و قسطهای عروسیمونه و یخورده دست و بالش تنگه..
    من حقوقمو از همون اول پس انداز میکردم و چندباری باتفاق همسرم رفتیم و طلا واسه خودم خریدم.یه چندباری هم که همسرم تمام حقوقشو داد واسه قسطو... و کم آورد به من گفت و منم کمکش کردم.....دقیقا به همون صورتی که قبلا اینجا یاد گرفته بودم...
    اما موضوع چیه که من اومدم دوباره اینجا...
    شنبه این هفته که گذشت تولدم بود و قبلش باهمسرم که صحبت میکردم به این نتیجه رسیدیم که اقوام نزدیک همسرم رو دعوت کنیم و یه جشن کوچولو بگیریم .البته همسرم خیلی خودش تمایل داشت...از حقوقش مبلغ نسبتا بالایی رو فقط واسه اون شب خرج کرد (البته کاملا با رضایت خودش ) . تولد خیلی خوبی واسم گرفت و شب خاطره انگیزی شد.
    دو روز پیش کنار همسرم نشسته بودمو ایشون هم داشت با لب تابش کاراشو میکرد که گفت عزیزم فردا باید به من پول بدی واسه فلان چک ..منم با لبخندو شوخی گفتم نمیدم..ناسلامتی مرد خونه ای ..سرور خونه ای..مدیرمالی خونه ای..حتما جورش میکنیو...
    یدفه خیلی ناراحت شدو .. اخماش رفت توهم..گفت: ماباهم خدارو شکر هیچ مشکلی نداریم اما شما مال من ..مال تو میکنی..ناسلامتی زن و شوهریم ..حالا اگه شما هم خرج کنی چی میشه مگه.و...
    منم سعی کردم آرومش کنم . بهش گفتم من همیشه کنارت بودمو هستم ..ولی من آینده رو میبینم میخام پولامو پس انداز کنم واسه آینده..
    این اولین بار بود همسرم یدفه در مورد این موضوع اینقدر بهم ریخت...نمیدونم اشتباه من کجا بود..من باید چیکار کنم..واقعا رفتار درست چیه..توی همین تالار من یاد گرفتم اجازه بدیم مدهامون روی پای خودشون بایستند اما من اینکارو کردم احساس میکنم داریم به مشکل برمیخوریم...میترسم..نگرانم... نمیخام فاصله بینمون بیفته

    من عاشق همسر و زندگیمون هستم ..بینهایت..دوست دارم به همسرم کمک کنم اما نمیخام عادی بشه و عادت کنه...چندروز پیش با یکی از دوستان متاهلم صحبت میکردم میگفت زن باید همه ی حقوقشو سریع بره طلا بخره که بعدا مشکل پیش نیاد و همسرش نگه پول داری و به من کمک نمیکنی...یکی دیگه از دوستام میگفت من هیچ وقت به همسرم کمک مالی نمیکنم حتی اگه مجبور بشه بره قرض بگیره.......
    چی درسته...توی این دوره زمونه باید چیکار کرد؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید پریماه تشکرکرده است .

    پریماه (پنجشنبه 15 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زندگی در بلاتکلیفی با دو تا بچه یا طلاق؟؟؟؟؟
    توسط rahaaaaaaa در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 شهریور 96, 06:47
  2. استخاره تو ازدواج جایگاهی داره؟؟؟؟؟
    توسط محمد هم دل در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 اردیبهشت 96, 09:15
  3. چرا همش دلم با دیدن یه پسر میلرزه و میرم تو فکرش؟؟؟؟؟
    توسط shenevande در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 مرداد 93, 19:06
  4. واقعا ارزش داره؟؟؟؟؟
    توسط majroh در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 87, 17:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.