چه جوری با کودک درونم ارتباط بگیرم و بفهمم واقعا چی میخواد؟
چون من فکر میکنم کودک درون درست مثل یه بچه ممکنه بهانه بگیره و خواستش رو واضح نگه.یعنی باید زبونش رو بلد باشیم
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
چه جوری با کودک درونم ارتباط بگیرم و بفهمم واقعا چی میخواد؟
چون من فکر میکنم کودک درون درست مثل یه بچه ممکنه بهانه بگیره و خواستش رو واضح نگه.یعنی باید زبونش رو بلد باشیم
تشکرشده 284 در 111 پست
به نظر من فقط کافیه صبح که بیدار میشی بهش بگی همه چی آرومه !
صبح که بیدار میشی ورزش کنی ، اگه واست ممکنه پیاده روی کنی .
فکر میکنم این لینکها جواب سوالت رو بده :
1-تجربه کودک نازنین درون
2- شفای کودک درون
matin_alone (جمعه 16 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)