با سلام،
به نظر من ایشون به دلایل مختلف دیدند که نمی توانند و یا نمی خواهند با شما ازدواج کنند، از طرف دیگر خواستگار دیگری برایش آمده و ایشون هم او رو پذیرفته اند.
به نظرم بهترین کار این هست که کاملاً پای خود رو از زندگی ایشون بیرون بکشید.
شما پر از احساسات هستید، باید فکری به حال خود بکنید.
برای مثال شاید احساس کنید به شما خیانت شده.
به هر حال مطمئن هستم که در شرایط سختی هستید و درک احساسات شما برای دیگران راحت نیست.
اگر می بینید که ما اینجا بدون در نظر گرفتن احساسات شما راهکار می دهیم، هدف این است که حداقل ما که از بیرون داریم به قضیه نگاه می کنیم، به شما کمک کنیم که از تصمیمات احساسی خودداری کرده و یک راه منطقی رو انتخاب کنید.
پایان یک رابطه بعد از 6 سال (که البته کاملاً اشتباه بوده) ضربه ی بدی به هر دو طرف زده.
ما کاری نداریم که تصمیم دختر خانم برای جایگزین کردن شما درست یا غلط است.
بلکه ما می خواهیم به شما کمک کنیم. و شما هم نیاز دارید که با پایان این رابطه کنار بیایید.
دیگر ایشون رو فراموش کنید. فراموش کردن کاری سخت ولی شدنی است. نیاز به یک برنامه ریزی خوب و زمان دارد.
موفق باشید.






علاقه مندی ها (Bookmarks)