به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 18 , از مجموع 18

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 شهریور 96 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-06
    نوشته ها
    1,077
    امتیاز
    14,205
    سطح
    77
    Points: 14,205, Level: 77
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,300

    تشکرشده 3,560 در 934 پست

    Rep Power
    123
    Array

    مهریه بگیرم یا نه؟

    سلام
    داستان زندگی منو همه می دونند فکر کنم
    من 28 سالمه و نامزدم ( عقدی ) و نامزدم هم 36 ساله ، الان دو سال و نیمه که عقدیم و ایشون اهل کار ، فعالیت و زندگی مشترک نبودند، همیشه هم احساس کردم منو بدون احساس و عشق انتخاب کرده که خوب احساسم هم درست از آب در اومد. ایشون مشکل جنسی داشت و درواقع رابطه ما دوماه یک بار بود و به علاوه شدیدا وابسته مالی و احساسی به خانواده بود، افسردگی داشت و قرص های رنگارنگ هم مصرف میکرد، الان هم بعد دو سال و نیم علافی ایشون حرفش این بود که بیا یه ماشین دارم ( یه پراید اوراقی ) اونو بدم به تو و جدا بشیم. از طرفی من عجله دارم که زودتر از ایران خارج شم. البته این خارج شدن من از ایران 70 درصد تصمیمی بود که از اول داشتم و 30 درصد بخاطر این موضوعی هست که برام پیش اومده ( من قبلا یه نامزدی عقدی داشتم که شش ماه طول کشید ) . الان موندم که بذارم این آدم که اومد و با زندگی من بازی کرد و الانم خیلی ریلکس می خواد بدون هیچ تاوان و هزینه ای بره پی زندگیش بدون مهریه و یا نه ؛ مهریه مو بگیرم؟ چون گرفتن مهریه هم ممکنه طول بکشه و از طرفی کار به دادگاه و .. خواهد کشید ممکنه کار رفتنم عقب بیافته و من بیشتر اعصاب خوردکنی و ناراحتی بکشم . ولی خوب همینجوری هم خیلی گرون هست برام که یکی بیاد کل زندگی منو و اعصاب من و خانواده مو زیر و رو کنه و ریلکس راهشو بگیره و بره. بخصوص که من دیگه با عرض معذرت باکره هم نیستم . لطفا در این خصوص منو راهنمایی کنید. ضمنا من اوضاع روحیم اصلا مساعد نیست، چطور می تونم با این قضیه کنار بیام؟ خیلی ناراحتم که الان همه فکر میکنند لابد من چه مشکل و فاجعه ای در زندگی دارم که نتونستم با دو تا مرد بسازم. نگید حرف مردم مهم نیست که من تو شهری زندگی می کنم که بسیار مهم هست و فشار شدیدی باید از این بابت متحمل بشم. فقط می خوام بدونم چطوری این فشار رو کمتر کنم . مرسی

  2. 9 کاربر از پست مفید نیلا تشکرکرده اند .

    نیلا (سه شنبه 13 دی 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.