با عرض سلام
می خواستم یکی از مشکلاتمو بنویسم
اونم اینه که من خیلی احساسی هستم
فکر کنم جزو اون دسته از مردهایی باشم که خیلی ابراز احساس می کنن نسبت به خانومشون( البته می دونما شاید فکر می کنم )
وقتی وارد رابطه میشم زود درگیر میشم و ....
وقتی زنی چند بار بهم خیره میشه زود تو فاز احساسی میرمو اینجوری میشم
بعد شروع به رویا پردازی می کنم
می ترسم تو آینده نتونم همسر آیندمو درست انتخاب کنم
چون وقتی وارد رابطه میشم چیزی که توجه نمی کنم منطقه
همه به نظرم خوب میان
زود صمیمی میشم
البته این رابطه هایی که گفتم بیشتر دوستیه واسه همین با خودم میگم من پکه تو همین گفتگو های ساده اینقدر زود طرفو باور می کنمو صمیمی میشم و ...... چه جوری می تونم تو آینده همسمو خوب انتخاب کنم
البته چون تنهام و نیاز دارم به یه دوست شاید این همخ موثر باشه
کلا زود جوش می خورم
لطفا کمک کنید از حالت وابستگی خارج شم البته فکر می کنم الان نسبت به قدیما بهتر ترم
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)