به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 11 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مهر 91 [ 06:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    189
    امتیاز
    3,988
    سطح
    40
    Points: 3,988, Level: 40
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 569 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خودم و شخصیتم را گم کردم(راهنمایی فوری)

    سلام دوستان عزیز همدردی

    من شمیلا هستم 19 ساله

    دختری هستم که از نظر خیلیها زیبا و جذاب و هر دختری یا هر ادمی خواهان خاص بودن و زیبا

    بودن و خوب بودن است و هیچ کسی نمیتواند منکر این مسئله باشد...

    مسلما هر دختری که موهای خودش رو به نمایش بذاره و ارایش داشته باشه زیبا بنظر میرسه

    هیچ وقت نمیشه گفت پوشش زن رو زیبا میکنه بلکه اون زن زیبا شرمش زیباس و به خاطر خدا

    از زیباتر بودن گذشته و به رضایت خدا اهمیت داده خصوصا برای ما که مسلمونیم

    نمیخوام اینجا بحث ازاد در مورد حجاب باشه از دوستان عزیز خواهش میکنم منو راهنمایی کنن

    تا خودم و بهتر بشناسم خودم و پیدا کنم با همون زیبایی هایی که دارم

    من یه اعتقادایی دارم و هر کس اعتقادات خاص خود رو داره که مهمترینش رضایت خداس

    خونوادم مذهبی نبودن و براشون مذهبی بودن من اهمیتی نداشته

    از ریا بدم میاد نمیخوام به خاطر حرف مردم پوششم رو رعایت کنم

    می خوام خودم باشم دنبال خودم میگردم...نمیخوام شخصیت بی اراده ای داشته باشم

    شوهرم میگه توی یه کشور دیگه که همه بدون روسری ان با لباس بلند و خوب نبودن روسری

    عیبی نداره جلب توجه هم نمیکنه...اما دوس نداره بیرون ارایش کنم


    فقط خواهش میکنم کمکم کنید تا خودم رو پیدا کنم


  2. 2 کاربر از پست مفید shomila تشکرکرده اند .

    shomila (دوشنبه 28 آذر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 شهریور 93, 12:43
  2. ازدواج با اعمال شاقه!! دیگه شخصیتم له شده
    توسط زن امیدوار در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 10 خرداد 93, 11:42
  3. مشکل با شخصیتم
    توسط sima162 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 26 مرداد 92, 20:18
  4. شخصیتم آشفته و درهم شده!خیلی با خودم مشکل دارم (کمکککککککککککک)
    توسط sheida412 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 مرداد 92, 14:10
  5. مادرشوهرم شخصیتم را خورد می کنه چطوری باهاش رفتار کنم؟
    توسط sara2015 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 اردیبهشت 92, 22:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.