مدیر همدردی در حال بررسی مشکل پیش آمده هستند .
ممنون از سعه صدر شما دوستان گلم
.
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
مدیر همدردی در حال بررسی مشکل پیش آمده هستند .
ممنون از سعه صدر شما دوستان گلم
.
فرشته مهربان (چهارشنبه 23 آذر 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
از مدیر عزیز و فرشته عزیز، ممنون که مشکل فنی بوجود اومده رو حل کردن.
دختر مهربون (پنجشنبه 24 آذر 90)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
سرافراز جان خوشت میاد بذاری توکف بمونیم؟نوشته اصلی توسط سرافراز
آخه وقتی نمی خوای بگی چرا ازاولش میگی؟
داملا (شنبه 03 دی 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام،
ما که نفهمیدیم!
این تاپیک مثلاً قرار بوده جایی باشه برای خوشحالی آقایون!!!
فرشته مهربان، جریان چیه؟ این شعری که گذاشتید که آبروی آقایون رو برده!
مرد به این زن ذلیلی؟!
اینطوری که این تاپیک اشک آقایون رو در آورده! :)
آقای بی بی کجاست؟!
hamed65 (سه شنبه 08 فروردین 91)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
حامد خان
خودت جواب خودت رو دادی
آقایان را زن ذلیلی عشق است
آری با زن ذلیلی کیفور میشوند ، برای همین اینطور است که این تاپیک چنین شد .
این بود ماجرای پستی برای خوشحالی آقایون
.
فرشته مهربان (جمعه 23 دی 90)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
دوستانی که سطل پیام خصوصیشون پر شده
لطفا هر چه سریع تر اقدام به خالی کردنش بکنن
ماهانه ما فراموش نشه
من قصد کل کل کردن با کسی رو نداشتم !!!
چرا پستم اومد اینجا ؟؟؟؟
اگه بخوایم از یه نفر بخوایم صندوق پیام خصوصیشو خالی کنه اینجا باید بهش اطلاع بدیم ؟
دوبار گفتم بخوایم :)
meysamm (سه شنبه 08 فروردین 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
فرشته عزیز و یا حامد گرامی و یا هر صورتی دیگه
خسته نباشید
کله دیگه
:)
اموزش خالی کردن صندوق پیام خصوصی :
ابتدا گزینه خالی کردن پوشه ها را انتخاب کرده و سپس مطابق شکل پیام های موردنظر را برای حذف شدن انتخاب نمایید
با فشردن کلمه حذف شما موفق به خالی کرده پوشه های خود شده اید
اگر هنوز موفق به خالی کردن پوشه های خود نشده اید
دیگر از دست کسی کاری ساخته نیست
در اولین فرصت به مراکز سنجش هوش مستقر در مهدکودک های سراسر کشور مراجعه کرده
و در ازمون های مربوطه شرکت کنید
احتمالا شما جز نوابغ نایاب هستید
موفق باشید
meysamm (سه شنبه 08 فروردین 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
خارپشت جان، کل کل راه انداختی نصفه شبی؟
:)
راستی من نمی دونستم که با خالی کردن پوشه ها چنین صفحه ای میاد.
یعنی همیشه می ترسیدم اگه اون رو کلیک کنم همه پوشه ها رو خالی کنه، برای همین هیچ وقت امتحان نکرده بودم :)
ممنون.
hamed65 (سه شنبه 08 فروردین 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
خب خدارو شکر توضیحاتم به درد یکی از نابغه ها خورد
دوستان دیگه هم می تونن استفاده کنن
لطفا صندوق پیام های خودتون رو با روش جدید خالی کنین
در این روش ضمن صرفه جویی در وقت و انرژی ، انگیزه بیشتری برای خالی کردن صندوق ها پیدا می کنین
اینجوری دیگه هیچوقت صندوق هاتون مثل مال بعضی ها پر نمی مونه :)
من حکمت بعضی از تشکرها رو واقعا نوفهمم
اقا جون من توضیح کاربردی و جدید دادم
چرا برای حامد تشکر میزنی
مریم گل خانم![]()
meysamm (سه شنبه 08 فروردین 91)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
تشکر زدم تا فکر نکنه منظورم اینه که نابغه نیست، اخه دیدم اینطوری دلش می شکنه ؛ نه که خیلی موجود مهربونی هستم
راستی به من مریم نگید ؛ اسم واقعی من مریم نیست ؛ به من گل مریم فقط بگیدچون این ترکیب برام مهمه ؛ ممنونم![]()
gole maryam (شنبه 24 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)