سلام !
میگین بیخیال شو من بیخیالش شدم دوباره اومد به من گیرررررسه پیچ داد!دوستام میگن میخواسته انتقام اون حرف های که بهش زدی رابگیره!!!(ازش بدم میاد)باورکنین ایندفعه اولین باری بودکه نتونستم جوابش رابدم
تا5ساعت ناراحت بودم دیگه کلان بخوادسرکلاس هرچی بگه من جوابش رانمیدم چه درست بگه چه اشتباهشایدبیخیالم شه
دوستام میگن هنوزمونده بازم بازهم حالت رامیگیره
نمیدونم چکارش کنم







شایدبیخیالم شه


علاقه مندی ها (Bookmarks)