به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 18 تیر 94 [ 07:29]
    تاریخ عضویت
    1389-11-16
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    4,518
    سطح
    42
    Points: 4,518, Level: 42
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    43

    تشکرشده 43 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدام مهارات رفتاری در مقابل این رفتار استادم مناسب است که بکار گیرم ؟

    سلام !
    میگین بیخیال شو من بیخیالش شدم دوباره اومد به من گیرررررسه پیچ داد!دوستام میگن میخواسته انتقام اون حرف های که بهش زدی رابگیره!!!(ازش بدم میاد)باورکنین ایندفعه اولین باری بودکه نتونستم جوابش رابدم
    تا5ساعت ناراحت بودم دیگه کلان بخوادسرکلاس هرچی بگه من جوابش رانمیدم چه درست بگه چه اشتباهشایدبیخیالم شه
    دوستام میگن هنوزمونده بازم بازهم حالت رامیگیره
    نمیدونم چکارش کنم

  2. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرافک میکنن شهرستانی ها عقب افتاده اند

    سلام srr72،

    ببین دوست من.
    دو حالت هست.

    حالت اول: استاد شما واقعاً دید خوبی نسبت به شهرستانی ها ندارد.
    خب طرز تفکرش اشتباه است. ولی از دست شما هم کاری بر نمی آید. یعنی شما نه موظف هستی که طرز تفکر او رو تغییر بدهی، و نه در جایگاهی هستی که این کار رو بکنی.
    شما بنشین سر کلاس، همیشه محترمانه صحبت کن، شخصیت خودت رو به او نشان بده. سعی کن با رفتارت به او ثابت کنی که فکرش اشتباه است، و نه با جواب دادن و یا سرزبانی صحبت کردن.
    اصولاً همیشه سعی کن با رفتار صحیح و سنجیده، به بقیه نشان بدهی که با شخصیت هستی.
    و دیگر تو مسئول افکار دیگران نیستی!


    حالت دوم: استاد شما دید بدی نسبت به شهرستانی ها ندارد. بلکه شما به هر دلیلی چنین احساسی کردی.
    حالا به هر دلیلی (شاید شایعاتی که بین دوستان پیچیده) شما فکر می کنی که استاد افکارش اینطوری هست. پس خواسته یا ناخواسته ذهنت آلوده شده به افکاری که اشتباه هستند. حالا استاد هر کاری هم بکند و هر حرفی بزند، شما برداشت اشتباه می کنی.
    می دانی چرا این فکر رو کردم؟
    چون گفتی:


    نقل قول نوشته اصلی توسط srr72
    مثلابحث درموردیه شرکت بزرگ آمریکایی بود بهش گفتم اینجوری واون جوری گفت مگه فک نمیکردم اسمش راشنیده باشی چه برسه این همه اطلاعات داشته باشی
    من اصلاً در این حرف قصد بدی نمی بینم!
    و حتی استاد با این حرف کلی شما رو تشویق کرده!
    و من هم شما رو تشویق می کنم! آفرین که اطلاعات عمومی خوبی داری که باعث شده استادت تحسینت کند!
    حالا یا او واقعاً انتظار نداشته که یک دختر همسن شما چنین مسئله ای رو بداند،
    و یا اینکه با این حرفش خواسته ارزش دانسته های شما رو زیاد جلوه بدهد.
    در هر دو حالت از شما تشویق کرده و خواسته انرژی مثبت به شما منتقل کند.


    حالا کمی روی حرفهای استاد فکر کن.
    سعی کن مدتی با عینک خوش بینی به او نگاه کنی.
    اگر این کار رو بکنی، چه حالت اول درست باشد، چه حالت دوم، شما دنیا رو خیلی زیباتر خواهی دید. آدم خوش بین حتی وقتی انرژی منفی بگیرد، انرژی مثبت پخش می کند.
    آدم بدبین، حتی انرژی مثبت رو هم تبدیل به انرژی منفی می کند.


    اگر باز هم سوال داشتی بنویس.
    موفق باشی.

  3. 2 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (پنجشنبه 22 دی 90)

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1390-6-31
    نوشته ها
    261
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    694

    تشکرشده 707 در 218 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کدام مهارات رفتاری در مقابل این رفتار استادم مناسب است که بکار گیرم ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط srr72
    سلام !
    میگین بیخیال شو من بیخیالش شدم دوباره اومد به من گیرررررسه پیچ داد!دوستام میگن میخواسته انتقام اون حرف های که بهش زدی رابگیره!!!(ازش بدم میاد)باورکنین ایندفعه اولین باری بودکه نتونستم جوابش رابدم
    تا5ساعت ناراحت بودم دیگه کلان بخوادسرکلاس هرچی بگه من جوابش رانمیدم چه درست بگه چه اشتباهشایدبیخیالم شه
    دوستام میگن هنوزمونده بازم بازهم حالت رامیگیره
    نمیدونم چکارش کنم
    دوست من
    روز پنجم ورود به دانشگاهم (يكي از دانشكده هاي دانشگاه تهران)يكي از اساتيدم كه الان بسيار نور چشم من هستند براي درسي پايه وارد شدن و با كلماتي شبيه شليك گلوله يكي يكي بچه ها رو مي تونم بگم ناك اوت كردن تا رسيدن به من:
    شما چرا اومدين اين رشته؟(ما همه دانشجوياني بوديم كه با ليسانس هاي غير مرتبط اومده بوديم)من دلايلم رو گفتم و استاد مجاب شد و سر تفنگشو پايين آورد.
    لازمه چن تا چيزو به تو دوست نازنين بگم:
    ما چرا ميريم سر كلاس ميشينيم؟
    كه چيز تازه اي بياموزيم .فارغ از اين كه مخاطبمون چه استاد و چه همكلاس ها راجع به ما چه فكر ميكنن.هدف ما از ورود به فضاي آموزشي در وهله اول اينه.منم مثه تو شهرستاني ام در دانشگاهي درس خوندم كه چه شهرستاني بودي و چه از دانشگاهي غير تهران اومده بودي در ابتدا به صلاحيت تحصيليت شك ميشد .
    2.من اونقدر كار و درس داشتم و اونقدر عين ماركوپولو ميرفتم مي اومدم كه برام مهم نبود درباره ام چي فكر كنن اما سر انجام فهميدم كه مورد تاييدم اونم از جانب كساني كه برام بسيار ارزشمند بودن.استادام.اين كار از راه هديه دادن و تملق و ساعت ها تو اطاق استاد نشستن به دست نيومد . من عصر يا صبح به كلاس مي اومدم و شب برمي گشتم.تنها سعي كردم تلاش كنم صندلي كه روش نشستم صندلي يه دانشجو باشه نه بيشتر و نه كمتر. پس تو هم تا حد ممكن تلاش كن. براي جايگاهت نه براي نظر ديگران.
    3.همه استادان ما خدايان بلامنازع معرفت و اخلاق نيستن. اونا متخصصين آكادميك رشته اي ان كه توش استاد شدن.معرفت بخش مهمي يه كه داره بي صدا در بسياري از رشته ها فراموش ميشه.اگر استاد دانش داشت اما خرد و معرفت استادي نداشت و بهت با پيشداوري هايي مثه: شهرستاني بودن.. دختر يا پسر بودن و.. و.. نگاه كرد تو نبايد هدف اصليتو كه علت حضورت در اون كلاسه فراموش كني.
    4. و آخرهمه تهديد هايي كه تو زندگي ما هستن يه جور فرصت ان.. فرصت هايي براي شناخت : اول محدويت هاي خودمون كه كي و چطور مي رنجيم و مي شكنيم و طاقت چقدر بارو داريم و فرصت هايي براي شناختن محدوديت هاي اجتماعمون اگه اينجوري بدنيا نگاه كني.. اونقدر سخت نيست..

  5. 6 کاربر از پست مفید ملاحت1 تشکرکرده اند .

    ملاحت1 (پنجشنبه 22 دی 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درد فك و دست چپ بر اثر استرس
    توسط Spotlight در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 01 آذر 93, 22:32
  2. زمستان، حال دست ها و ناخن های تان را گرفته؟
    توسط meinoush در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 تیر 93, 20:34
  3. استرس و مشکلات جسمی(درخواست مشاوره؟)
    توسط کامران در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 بهمن 91, 02:29
  4. ملكه انگلستان هم خودش يه تاريخ زنده است.
    توسط shabe barooni در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 تیر 90, 14:39
  5. او فقط استاد من است ! چرا هیچ کس باور نمیکند ؟
    توسط aram_666 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: جمعه 10 اسفند 86, 14:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.